برگزاری مراسم اختتامیه اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی مدل‌سازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب

۰۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۷:۱۷ کد : ۲۲۸۷۹ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۰۲۵
مراسم اختتامیه اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی مدل‌سازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب، روز چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ در تالار ولایت دانشگاه برگزار شد.
برگزاری مراسم اختتامیه اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی مدل‌سازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مراسم اختتامیه اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی مدلسازی و فناوری های جدید در مدیریت آب در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
در این مراسم دکتر ربیع پور، نماینده شرکت مپنا و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران، گفت: آب و تغییر اقلیم، موضوع حائز اهمیتی است. در این راستا این شرکت دارای چهارچوب و نقشه‌ی راه در ساخت تجهیزات و بومی سازی تجهیزات صنایع آب، سیستم‌های آب شیرین کن، ارائه‌ی راه حل‌های صرفه جویی در آب، تصفیه فاضلاب شهری و صنعتی، احیاء اکوسیستم، مدیریت مصرف آب و کشت و صنعت و کشاورزی است.
وی افزود: این شرکت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در حد توان مشکلات حوزه آب را حل کند.
همچنین دکتر محمد اکبری، دبیر همایش با ارائه گزارشی از روند این همایش،  چالش‌های صنعت آب خراسان جنوبی را مطرح کرد و اعلام نمود: با یافتن مشکلات موجود در این صنعت باید برای حل این چالش‌ها اقدام کنیم. وی با اعلام اینکه تعداد قابل توجهی از متخصصان، پژوهشگران و صاحبان صنعت در این همایش حضور یافتند، افزود: دانشگاه بیرجند پذیرای همه پژوهشگران و صاحبان صنعت برای بحث و ادامه گفت و گو ها و ایجاد راه حل‌ها است.
وی گفت: 14 تیم عملیاتی در طول این همایش همکاری داشتند و با همکاری این افراد توانستیم این همایش را به بهترین نحو برگزار نماییم.
دکتر محمد اکبری در پایان متن بیانیه همایش را قرائت کرد.
سخنرانی دکتر مونا مسعود آشتیانی، دبیر کمیته آی آر کد درباره رویکردهای فناوری‌های آب با نگاه بر ایجاد پارک فناوری و آگاه سازی آب و محیط زیست از دیگر برنامه‌های اختتامیه همایش بود.
در پایان مراسم نیز، از مقالات برتر و حامیان این همایش بین المللی تقدیر به عمل آمد.

آخرین ویرایش۰۴ اسفند ۱۴۰۱