کسب رتبه‌های اول و سوم رویداد نما توسط واحدهای تیمی‌نو و چرخه سبز زیست بوم دانشگاه

۰۶ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۶ کد : ۲۵۵۳۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۱۷۶
چهارمین کمپ آموزشی رویداد نما در پهنه شرق و جنوب شرق کشور با حضور  ۱۴ تیم از استان‌های خراسان جنوبی، فارس، یزد، هرمزگان، کرمان، بوشهر و سیستان و بلوچستان در روزهای اول و سوم آبان ۱۴۰۲  با حضور دو تیم از زیست بوم دانشگاه، در چابهار برگزار شد. در این رویداد شرکت توسعه اقتصاد آرتان شریف و چرخه سبز از زیست‌بوم دانشگاه بیرجند موفق به کسب مقام اول و سوم شدند.
کسب رتبه‌های اول و سوم رویداد نما توسط واحدهای تیمی‌نو و چرخه سبز زیست بوم دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این رویداد که با حضور 14 تیم از استان‌های شرق و جنوب شرق کشور برگزار شد، شرکت توسعه اقتصاد آرتان شریف و چرخه سبز از زیست‌بوم دانشگاه بیرجند موفق به کسب رتبه‌های برتر اول و سوم شدند.
کسب رتبه اول شرکت توسعه اقتصاد آرتان شریف با موضوع «مسیر هم آفرینی» و رتبه سوم شرکت چرخه سبز خاوران با موضوع «مشارکت اجتماعی پیرامون کاهش پدیده زباله گردی» در چهارمین همایش ملی «رویداد نما» بدست آمد.
واحد تیمی‌نو از دانشگاه بیرجند با موضوع مسیر هم آفرینی، به مدیریت حجت فنودی رتبه اول و تیم چرخه سبز از دانشگاه بیرجند نیز با موضوع مشارکت اجتماعی پیرامون کاهش پدیده زباله گردی به مدیریت مرتضی تقی نژاد، رتبه سوم این رویداد را به دست آوردند.
رویداد نما با هدف جذب جوانان نوآور به سمت مشارکت اجتماعی در قالب سلسله بوت‏کمپ‏‌های مسئله تا ایده، در پنج پهنه‏‌ جغرافیایی مختلف کشور اجرا می‌شود.

آخرین ویرایش۰۶ آبان ۱۴۰۲