برگزاری جلسه بین اعضای هیأت علمی گروه‌های مهندسی معدن و زمین شناسی دانشگاه با رئیس نظام مهندسی معدن

۰۸ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۶ کد : ۲۵۵۶۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۰۷۳
جلسه جلسه بین اعضای هیأت علمی گروه‌های مهندسی معدن و زمین شناسی دانشگاه با رئیس نظام مهندسی معدن با حضور تعدادی از اعضای هیأت مدیره ادوار گذشته نظام مهندسی معدن روز یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ در سالن بشارت دانشگاه برگزار شد.
برگزاری جلسه بین اعضای هیأت علمی گروه‌های مهندسی معدن و زمین شناسی دانشگاه با رئیس نظام مهندسی معدن

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این نشست هم اندیشی و تبادل نظر، دکتر اکبرپور معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه به برنامه‌های دانشگاه در حوزه مأموریت معدنی  پرداخت و به همکاری های مشترک دانشگاه و سازمان نظام مهندسی معدن استان اشاره کرد.
 در ادامه، دکتر جلالی فرد، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان ضمن تشکر از برگزاری این جلسه بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه و بخصوص اعضای هیات علمی در برنامه ریزی و حل مشکلات حوزه معدن استان تأکید کرد و درخواست  خود برای ارائه دریافت پیشنهادات اعضای هیأت علمی دانشگاه برای انجام همکاری های مشترک را  مطرح کرد. در ادامه هریک از اعضای هیأت علمی و حاضرین در جلسه پیشنهادات و نقطه نظرات خود در خصوص زمینه همکاری و چالش های پیش رو مطرح کردند و مقرر شد جلسات مشابه ادامه پیدا کرده و معاونت پژوهشی و سازمان نظام مهندسی معدن با هماهنگی همدیگر زمینه اجرایی شدن این موارد را پیگیری نمایند.

آخرین ویرایش۲۴ آبان ۱۴۰۲