انتصاب مدیر مسئول نشریه زمین ساخت

۱۷ مهر ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۱ کد : ۴۸۰۵ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۵۹۶
به موجب ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر محمودرضا هیهات عضو هیأت علمی گروه زمین‌شناسی دانشگاه به عنوان مدیر مسئول نشریه زمین ساخت منصوب شد.
انتصاب مدیر مسئول نشریه زمین ساخت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ بنا به پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به عنوان مدیر مسئول نشریه "زمین ساخت" منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی و بویژه گروه‌های آموزشی ذیربط، در انتشار هر چه پربارتر این نشریه موفق و مؤید باشید.

دکتر هیهات در سال 1388 مدرک دکترای تخصصی خود را در رشته زمین‌شناسی ساختمانی و زمین ساخت از دانشگاه شیراز دریافت کرد و در حال حاضر با مرتبه  علمی دانشیاری عضو هیأت علمی  گروه آموزشی زمین‌شناسی دانشگاه بیرجند است.

راهنمایی و مشاوره 43 پایان نامه دانشجویی، چاپ 22 مقاله در مجلات داخلی و خارجی دارای اعتبار علمی، ارائه و چاپ 49 مقاله در همایش‌های ملی و بین‌المللی، عضو پیوسته انجمن زمین‌شناسی ایران، عضو پیوسته انجمن زمین ساخت و زمین‌شناسی ساختاری ایران، عضو پیوسته انجمن زمین‌شناسی اقتصادی ایران، عضو سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی از سال 1387 و سرپرستی و همکاری در چهار طرح پژوهشی بخشی از سوابق آموزشی و پژوهشی دکتر هیهات است.

همچنین از سوابق اجرایی ایشان می‌توان به معاون آموزشی دانشکده علوم از سال 1393 تاکنون، مسئول آموزش دانشکده علوم از سال 1389 تا 1393، مدیر گروه مهندسی اکتشاف معدن از سال 1380 تا 1382، مسئول کمیته تخصصی معدن، سمینار دانشگاه  –صنعت و استاندارد و مسئول هماهنگی اولین کنفرانس بین‌المللی ماشین بینایی و پردازش تصویر اشاره کرد.

این مجله‌ی تخصصی، به‌منظور ارائه جدیدترین یافته‌های علمی و نظریه‌ها در زمینه‌های مختلف گرایش‌های تکتونیک و زمین‌شناسی ساختاری و گرایش‌های مرتبط به آن در علوم زمین، کمک به ارتقای سطح علمی دانش‌آموختگان این رشته، کمک به کاربردی شدن یافته‌های علمی، ایجاد زمینه لازم برای همکاری بین پژوهشگران در داخل و خارج از کشور در دانشگاه بیرجند چاپ و منتشر می‌شود.

این نشریه در سال 1393 به صاحب امتیازی دانشگاه بیرجند موفق به دریافت پروانه انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد و اعتبار علمی و پژوهشی آن نیز درسال 1397 توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر و مورد تأیید قرار گرفت.

{رزومه}

آخرین ویرایش۱۸ مهر ۱۳۹۸