ابقای مدیر گروه آموزشی فیزیک دانشگاه بیرجند

۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۶ کد : ۷۲۳۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۴۴۸
دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند طی ابلاغی دکتر سیدمحمد خراشادیزاده عضو هیأت علمی گروه آموزشی فیزیک را به مدت دوسال در سمت مدیر گروه آموزشی فیزیک ابقا کرد.
ابقای مدیر گروه آموزشی فیزیک دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی و با تشکر از اقدامات و تلاش‌های مستمر، مثمرثمر و ارزشمند شما در دو سال اخیر، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، با تمدید انتصاب شما در سمت مدیر گروه آموزشی فیزیک دانشکده علوم به مدت دو سال موافقت می‌شود. در این راستا، رئوس انتظارات دانشگاه بر اساس شرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت و سند چشم‌انداز، به پیوست جهت آگاهی و برنامه‌ریزی مناسب برای اجرا تقدیم می‌گردد. اطمینان دارم با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی، منشاء خدمات ارزنده‌ای خواهید بود.

دکتر خراشادیزاده استاد پایه 26 گروه آموزشی فیزیک دانشگاه است وی در سال 1384 مدرک دکترای تصصی خود را در رشته فیزیک اتمی ـ ملوکولی(پلاسما) از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرد.

رئیس هنرستان ابوذر بیرجند 1372 تا 1373، کارشناس مسئول مرکز آموزش فرهنگیان1373، معاون آموزشی آموزش و پروزش بیرجند1373 تا 1374، سرپرست آموزش و پرورش بیرجند1374، معاون اداری و مالی آموزش و پرورش بیرجند1375، مدیر امور اداری و روابط عمومی دانشگاه1375 تا 1376، نماینده تام‌الاختیار دانشگاه در شورای اداری بیرجند به مدت دوسال، عضو کمیته استخدام دانشگاه، معاون اداری و مالی دانشکده علوم، مدیر گروه آموزشی فیزیک، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، سرپرست فنی و حرفه‌ای استان، مسئول کانون بسیج اساتید استان، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان به مدت 8.5 سال، عضو کمیته جذب، نماینده شورای انقلاب فرهنگی در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند،  عضو شورای راهبردی و هماهنگی نهاد رهبری، عضو شورای فرهنگی دانشگاه و رئیس هیأت مدیره شرکت بنیان صنعت آفرینان بیرجند بخشی از وابق اجرایی وی است.

برگزیده سطح سه نخبگی از بنیاد ملی نخبگان کشور، نفر اول جشنواره فردوسی در بخش پایان نامه نویسی، پژوهشگر برگزیده دانشگاه و استان (دو دوره)، استاد نمونه دانشگاه، تألیف سه عنوان کتاب، انتشار 44 مقاله در مجلات معتبر ISI، انتشار 29 مقاله در کنفرانس‌های معتبر علمی و ثبت پنج عنوان اختراع بخشی از سوابق علمی و پژوهشی دتر خراشادیزاده است.

( روزمه دکتر سید محمد خراشادیزاده )

آخرین ویرایش۱۳ اسفند ۱۳۹۸