اولین جلسه هم‌اندیشی اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه بیرجند برگزار گردید

۱۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۷ کد : ۲۵۳۰۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۲۴۱
اولین جلسه هم‌اندیشی اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه بیرجند با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و تعدادی از اساتید مشاور دانشجویان شاهد ایثارگر، روز دوشنبه  ۱۰ مهرماه جاری برگزار گردید.
اولین جلسه هم‌اندیشی اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه بیرجند برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، اولین جلسه هم‌اندیشی اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر به منظور توانمندسازی دانشجویان شاهد ایثارگر در زمینه تحصیلی کارآفرینی و اشتغال، راهکارهای بر تقویت بنیه علمی برگزاری کلاس‌ و راه‌های تقویت بنیه علمی توانمندسازی تحصیلی و اشتغال زایی برگزار شد.
در این جلسه اساتید مشاور نیز دیدگاه‌های خود را  بیان نموده و تأکید گردید با توجه به رشادت‌های ایثارگران و رزمندگان اسلام و شهدای ۸ سال دفاع مقدس بر ما فرض است که فرزندان این بزرگواران را گرامی بداریم و تا حد ممکن نسبت به ارتقاء سطح کیفی تحصیلات این دانشجویان تلاش نماییم تا شاید بتوانیم ذره‌ای از زحمات پدران این عزیزان را جبران نماییم.
لذا لازم است از این عزیزان در همه جنبه‌های علمی، فرهنگی پژوهشی آموزشی برندسازی صورت گیرد و به عنوان نخبگان فرهنگی و طلایه‌داران علم و فرهنگ به جامعه معرفی شوند.

آخرین ویرایش۱۶ مهر ۱۴۰۲