معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند در مصاحبه با صدا و سیما استان گفت:

واکسیناسیون ۹۵ درصد از کارکنان دانشگاه بیرجند

۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۱ کد : ۱۴۷۶۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۵۳۶
دکتر سیدمرتضی موسوی معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند در مصاحبه با صدا و سیمای خراسان جنوبی خبر از واکسیناسیون ۹۵ درصدی کارکنان دانشگاه بیرجند داد.
واکسیناسیون ۹۵ درصد از کارکنان دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر سیدمرتضی موسوی، معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند در مصاحبه با صدا و سیمای خراسان جنوبی خبر از واکسیناسیون 95 درصدی کارکنان دانشگاه بیرجندداد و افزود: با همکاری صمیمانه  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با رصد واکسیناسیون دانشگاهیان دانشگاه بیرجند، تاکنون واکسیناسیون همکاران دانشگاه در دوز اول 29.3 درصد و در دوز دوم 65.3 درصد انجام شده است.
وی در ادامه درصد واکسیناسیون اعضای هیأت علمی و اعضای غیر هیأت علمی برحسب واکسن سینوفارم، برکت و آسترازنکا به ترتیب : 78.4% ، 12.7% و 8.4% و آخرین گزارش نشان می‌دهد حدود 5.4 درصد از همکاران تاکنون به دلیل مرخصی، مأموریت، ابتلا به  کرونا و طی دوران نقاهت مربوطه و ... واکسن تزریق نکرده‌اند.
دکتر موسوی با توجه با ادامه روند واکسیناسیون دانشجویان، تاکنون 57.3 درصد دوز اول و 10.4 درصد دوز دوم واکسیناسیون را انجام داده‌اند. از این تعداد 80.9 درصد واکسن سینوفارم و 12.4درصد واکسن آسترازنکا تزریق نموده‌اند.
معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند، با اشاره به خبر منشتر شده در خصوص بازگشایی دانشگاه‌ها گفت: بازگشایی دانشگاه‌ها منوط به مصوبه ستاد ملی کرونا می‌باشد.

آخرین ویرایش۱۹ مهر ۱۴۰۰