جشنواره سرآغاز در دانشگاه بیرجند برگزار شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۲ کد : ۱۸۸۱۴ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۲۵۸
جشنواره سرآغاز با حضور جمع پرشور دانشجویان به مناسبت هفته سراهای دانشجویی شامگاه دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
جشنواره سرآغاز در دانشگاه بیرجند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جشنواره سرآغاز با ارائه محصولات در غرفه‌های صنایع دستی و آثار فرهنگی دانشجویان در محوطه مقابل تالار ولایت آغاز بکار کرد. حضور مشاوران مرکز مشاوره و تندرستی و ایستگاه سلامت اداره بهداشت و درمان، برگزاری دورهمی با اساتید و خانواده‌های دانشجویان و مسابقات از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود. جشنواره با سخنرانی دکتر حسین فرزانه‌پور، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آغاز شد. دکتر فرزانه‌پور با خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به دانشجویان حاضر در این جشنواره به معرفی حوزه فرهنگی، کانونها و تشکلهای فرهنگی و هنری پرداخت و افزود: کانونها و تشکلها در ارتقای تحصیلی دانشجویان نقش تأثیرگذاری دارند.
 وی با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، به تعاملات بسیار مناسب واحدهای دانشگاه اشاره کرد و یکی از نتایج این همکاری‌ها را برگزاری جشنواره سرآغاز دانست.
دیگر سخنران این مراسم، دکتر سیدمرتضی موسوی، معاون دانشجویی دانشگاه با خیرمقدم به دانشجویان، دوران دانشجویی را دوران گذرا نامید و به دانشجویان توصیه کرد در این دوره مهارتهای زندگی را قدر بدانند و در کنار فعالیت تحصیلی حقوق و وظایف دانشجویی را بیاموزند.
وی با معرفی حوزه دانشجویی بخش‌های مختلف این معاونت را برشمرد و از حوزه‌های مختلف برگزار کننده این جشنواره تقدیر کرد.
شعرخوانی دکتر ذوالفقاری، معرفی اتاق‌های نمونه بهداشتی و تقدیر از سرپرستان خوابگاه‌های دانشجویی از دیگر برنامه‌های جشنواره سرآغاز بود.
لازم به توضیح است؛ جشنواره سرآغاز به همت معاونت دانشجویی، مرکز مشاوره و تندرستی و معاونت فرهنگی و اجتماعی و با همکاری  معاونت اداری و مالی، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، معاونت، پژوهش، فناوری و نوآوری و مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند برگزار شد.

آخرین ویرایش۱۰ خرداد ۱۴۰۱