درخشش دانشجویان دانشگاه بیرجند در مسابقات ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور

۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۷ کد : ۱۸۸۷۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۲۷۷
دانشجویان دانشگاه بیرجند در مسابقات قهرمانی ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور به مدال‌های خوش‌رنگی دست یافتند.
درخشش دانشجویان دانشگاه بیرجند در مسابقات ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در مسابقات قهرمانی ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور دانشجویان دانشگاه بیرجند، محمدرضا نور محمدی و ابوالفضل حسن‌زاده با مربیگری مسعود سروری روی تشک مسابقات رشته کشتی آزاد رفتند که محمدرضا نورمحمدی در وزن ۵۷ کیلوگرم رقابت‌ها با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم مسابقات ایستاد.
در رشته دو و میدانی مسابقات قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور در ماده ۴۰۰*۴ متر امدادی عمادالدین رنجبر، مهدی آرگینی، علی مکرمی و محمدجواد روهنده با مربیگری سجاد سرزهی در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفتند.
در ماده ۸۰۰ متر رشته دو و میدانی، محمد جواد روهنده به مدال برنز رسید و مهدی آرگینی چهارم شد.
در ماده پرش طول مسابقات دو ومیدانی این دوره از رقابت‌ها  عمادالدین رنجبر مقام چهارم را کسب کرد، در ماده ۴۰۰ متر محمدجواد روهنده حائز رتبه چهارم شد و در ماده پرتاب وزنه علی مکرمی بر سکوی چهارم قرار گرفت.
در مسابقات رشته شنای رقابت‌های ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور از خراسان‌جنوبی «آراد آزدباد و افشین رخشانی» با مربیگری «رامین رحمان‌پور» شرکت داشتند که «آراد آذرباد» با گردن‌آویز نقره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و همچنین دو مقام چهارمی در ماده‌های دیگر این رشته ورزشی را کسب کرد.
سرپرستی دانشجویان دانشگاه بیرجند در این رقابت‌ها بر عهده رامین رحمان‌پور بود.
مسابقات قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ ورزش کشور با شرکت ۱۷۳ ورزشکار، مربی و سرپرست از ۱۷ دانشگاه و موسسه آموزش عالی به میزبانی خراسان‌رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد که برترین‌های هر رشته به پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های کشور اعزام می‌شوند.

آخرین ویرایش۱۶ خرداد ۱۴۰۱