برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری مرکز مشاوره و توانمندسازی

۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۵ کد : ۱۹۰۴۶ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۱۸۰
​​​​​​​جلسه شورای سیاستگذاری مرکز مشاوره و توانمندسازی با حضور سرپرست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین اداری و مالی، فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی، مدیر امور آموزش، رئیس پردیس علوم رفتاری و رئیس مرکز مشاوره و توانمندسازی امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در محل سالن بشارت برگزار شد.
برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری مرکز مشاوره و توانمندسازی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در جلسه شورای سیاستگذاری مرکز مشاوره و توانمندسازی، دکتر لامعی سرپرست دانشگاه بیرجند وظیفه دانشگاه را  آموزش و پژوهش و جامعه پذیری و تربیت انسان مسئولیت پذیر دانست و گفت: اگر در دوره دانشجویی در تربیت فرزندانمان کوتاهی کنیم جامعه‌ای مالامال از چالش‌ها خواهیم شد. وی ابراز داشت: از فرصت‌ها برای سلامت جسم و روان دانشجویان و مهارت آموزی به دانشجویان و تربیت نیروهای متعهد براساس آموزه‌های اسلام استفاده نماییم. 
سرپرست دانشگاه با تشریح اینکه پیشگیری و آگاهی بخشی بهتر از درمان است، افزود: بایستی به گونه‌ای عمل شود تا دانشجویان در حوزه های مختلف دانشگاه از حقوق خود آگاه شوند.
در این جلسه دکتر صمدیه، رئیس مرکز مشاوره و توانمندسازی با ارائه گزارش عملکرد این مرکز در سال 1400 به مسائل مهم سلامت روان جهت بررسی در سطح کلان دانشگاه اشاره کرد. 
در ادامه حاضران در این جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند. جلسه شورای سیاستگذاری مرکز مشاوره و توانمندسازی دو بار در سال برگزار می‌شود.

آخرین ویرایش۲۴ خرداد ۱۴۰۱