با حضور مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان برگزار شد؛

نشست صمیمانه پرسش و پاسخ مسائل روان شناختی- اجتماعی با دانشجویان

۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۵ کد : ۲۱۱۰۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۹۸۹
نشست صمیمانه پرسش و پاسخ با دانشجویان در خصوص مسائل روان شناختی- اجتماعی روز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ با حضور دکتر ابراهیم نعیمی، مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان، معاون دانشجویی، رئیس مرکز مشاوره و توانمندسازی و با همراهی همیاران سلامت روان، مربیان همتا، همیاران بهداشت و جمعی از دانشجویان علاقمند در سالن بشارت، واقع در مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند برگزار گردید.
نشست صمیمانه پرسش و پاسخ مسائل روان شناختی- اجتماعی با دانشجویان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابتدای جلسه، دکتر نعیمی ضمن تشکر از حضور گرم دانشجویان در جلسه، در مورد پیشرفت فناوری و نقش آن در زندگی و به دنبال آن کاهش آرامش در دنیای امروز سخن گفت، سپس به مسئله مهارت‌آموزی و لزوم آن در زندگی روزمره دانشجویان و فراهم ساختن زمینه‌ای برای فعالیت دانشجویان به عنوان بازوی فکری و اجرایی جامعه و استفاده از ایده‌های ناب آن‌ها در زمینه‌های مختلف اشاره کرد. پس از آن دبیر کانون همیاران سلامت روان و چند تن از مربیان همتا توضیحاتی در مورد فعالیت‌های خود بیان کرده و در ادامه دکتر نعیمی به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دادند.
در انتهای جلسه از اعضای کانون همیاران سلامت روان به دلیل کسب عنوان کانون همیاران سلامت روان برتر کشور و کوثر هدایتی نسب، (از اعضای سابق کانون همیاران سلامت روان) دارنده رتبه سوم المپیاد علمی کشور تقدیر گردید.

آخرین ویرایش۲۶ آبان ۱۴۰۱