دیدار مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان با مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری

۱۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۸ کد : ۲۵۶۴۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۲۹۸
به منظور معرفی دستاوردها و افتخارات ورزشی دانشجویان و کارکنان دانشگاه بیرجند جلسه دیدار بین وحیده حسامی، مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده و مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی با حضور دکتر علی ثقه الاسلامی، مدیر تربیت بدنی و دکتر حسین نویدی‌نیا، رئیس گروه همکاری‌های علمی بین المللی، روز پنج شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ در محل دفتر امور بانوان استانداری انجام شد.
دیدار مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان  با مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این دیدار ضمن گزارش عملکرد در بخش مدیریت  تربیت بدنی و همچنین روابط بین الملل دانشگاه، موفقیت‌های اخیر دانشجویان و کارکنان دانشگاه در مسابقات کشوری و منطقه‌ای و بین المللی مطرح و لزوم توجه ویژه مسئولین استان به مقوله ورزش به عنوان یک مقوله مهم در کاهش ناهنجاری های اجتماعی و انگیزه بخشی به جوانان مورد تأکید قرار گرفت.
در ادامه، دکتر ثقه الاسلامی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه به تأمین فضاهای مناسب ورزشی در خوابگاه ها جهت دانشجویان دختر و نیز تمرکز بر روی ورزش به عنوان یکی از مهم ترین فعالیت های نشاط آفربن و انگیزه بخش  تأکید کرد و خواستار حمایت و پشتیبانی استانداری شد.
همچنین، دکتر نویدی‌نیا نیز عملکرد بخش بین الملل دانشگاه را در جذب دانشجوی خارجی بیان و به لزوم سرمایه گزاری  بر توانمندی های استان در جذب دانشجویان خارجی تاکید نمودند.
در پایان ، وحیده حسامی با تأکید بر لزوم توجه ویژه مسئولین استان به دانشگاه به عنوان یکی از مهم ترین ظرفیت‌های استان جهت معرفی توانمندی های این منطقه در جلب توجه مسئولین کشور، خواستار نگاه ویژه استانداری به فعالیت های فرهنگی و ورزشی دانشگاه شد.

آخرین ویرایش۱۳ آبان ۱۴۰۲