بانوان پژوهشگربرتر و سرآمدان پژوهشی دانشگاه در سال ۱۴۰۲

بانوان پژوهشگربرتر و سرآمدان پژوهشی دانشگاه در سال ۱۴۰۲

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۸ کد : ۲۶۱۷۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۵۷
بانوان پژوهشگربرتر و سرآمدان پژوهشی دانشگاه در سال ۱۴۰۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درمراسم تجلیل از پژوهشگران برتر، با حضور دکتر لامعی، رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر محمدرضا میری، عضو هیأت امنا و رئیس اسبق دانشگاه و معاونین دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم از 16 دانشجوی دکتری پژوهشگر برتر، 16 سرآمد پژوهشی و پژوهشگر برتر و 13 برگزیده ارتباط با صنعت تجلیل به عمل آمد.
که از این تعداد8 نفر از دانشجویان برتر را بانوان دانشجو ،خانم ها آسیه تاجی طبس، دانشجوی دانشکده تربیت بدنی، فرزانه گلستانی‌فر، دانشجوی دانشکده کشاورزی، محبوبه سردار، دانشجوی دانشکده کشاورزی، مریم مظفرجلالی، دانشجوی دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست، مهدیه مظفری غربا دانشجویان دانشکده علوم ریاضی و آمار، آمنه زابلی ارباب دین محمد، سیده لیلا رضوی خوسفی و ندا سادات برکاتی  دانشجویان دانشکده علوم تشکیل می دهند.

همچنین بانوان محترم هیات علمی سرکار خانم دکتر مرضیه ثاقب‌جو، از دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی،  و سرکار خانم دکتر هما مالکی از دانشکده هنر، به عنوان سرآمدان پژوهشی معرفی شدندهمچنین از  سرکار خانم دکترالهام یوسفی روبیات از دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست در بخش پژوهشگران برتر و از سرکار خانم دکتر  شیما بیجاری، در بخش فرصت مطالعات ارتباط با جامعه و صنعت برتر، تقدیر به عمل آمد.

امور بانوان و خانواده دانشگاه کسب این موفقیت به همه بزرگواران تبریک عرض نموده و برای آنان آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون را خواهان است.

 

 

آخرین ویرایش۱۸ آذر ۱۴۰۲