حضور مسئول کانون همیاران سلامت روان دانشگاه بیرجند در جلسه هم اندیشی طرح یاریگران زندگی در روستا با حضور خیرین، سازمان های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در استانداری

۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۲ کد : ۲۲۷۳۰ اخبار
تعداد بازدید:۴۲۶

جلسه هم‌اندیشی طرح یاریگران زندگی در روستا با حضور خیرین، سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در روز پنج‌شنبه 20 بهمن ماه 1401 در محل سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای محمدرضا حسنی‌مقدم، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی، به معرفی طرح و بیان اهداف و اولویت‌های آن پرداختند و ضمن تأکید بر انجام کارهای پیشگیرانه و فرهنگی در روستاهای سفید، اشاره نمودند که بیشتر کمک سمن‌ها و گروه‌های جهادی در تولید محتوا و ارایه ایده‌های متناسب با شرایط هر روستا برای پیشگیری از اعتیاد خواهد بود. در ادامه جلسه، شرکت‌کنندگان به ارایه پیشنهادات خود پرداخته و آقای حسنی مقدم به سؤالات آن‌ها پاسخ دادند. مسئول کانون همیاران سلامت روان دانشگاه بیرجند، خانم فاطمه علی‌آبادی، ضمن بیان پیشنهادات و برنامه‌های کانون، برای همکاری بیشتر کانون در اجرای طرح اعلام امادگی کردند. در پایان جلسه نیز، آقای حسنی مقدم بیان نمودند که طرح به صورت رسمی در روز سه‌شنبه 2 اسفند ماه 1401 به میزبانی استان سمنان شروع خواهد شد.

آخرین ویرایش۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نظر شما :