برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب «دوباره فکر کن اثر آدام گرانت»

۲۸ آبان ۱۴۰۲ | ۰۷:۱۸ کد : ۲۵۸۲۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۴۹
پنجمین جلسه نقد و بررسی کتاب، به مناسب روز کتاب و کتابخوانی، چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲، به همت مرکز مشاوره و سبک زندگی و با همکاری کانون همیاران سلامت روان دانشگاه بیرجند با حضور آقای مصطفی حسین پور، کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی، کارشناسان مرکز و جمعی از دانشجویان علاقه‌مند در محل مرکز مشاوره دانشگاه بیرجند برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دانشجویانی که کتاب را مطالعه کرده بودند نظرات خود را در مورد کتاب بیان کردند و در ادامه آقای حسین‌پور به نقد و بررسی کتاب پرداختند و گفتند که در این کتاب آدام گرانت اشاره می‌کند که اصرار و پافشاری انسان بر روی عقاید و دانسته‌هایش بیشتر از اینکه اصولی باشد، باعث خطا و اشتباه می‌شود. این کتاب نشان می‌دهد که باید جرأت به خرج داد و اشتباهات را پذیرفت و کنار گذاشت، این کار زندگی مان رو بهتر خواهد کرد. آدام گرانت در این کتاب از ما می‌خواهد که بار دیگر در مورد چیزهایی که به آن‌ها اطمینان داشتیم فکر کنیم. قطعا بازنگری در عقاید و انتخاب‌ها کار بسیار سختی است، همانطور که خود گرانت اشاره دارد این به منزله‌ی زیر سؤال رفتن خود انسان است، اما این رنج در برابر اتفاق بزرگتری که خواهد افتاد، ناچیز است.

در پایان جلسه هم قرعه کشی کتاب انجام شد و کتاب «از لذت آنی تا ملال فوری» به قید قرعه به یکی از دوستان عزیز (خانم علی اکبری) اهدا شد.

آخرین ویرایش۲۸ آبان ۱۴۰۲

نظر شما :