طرح های تخفیف جدید شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ویژه تابستان ۹۸

۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۸ کد : ۳۹۵۸ اخبار آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۴۷۸
طرح های تخفیف جدید شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ویژه تابستان ۹۸

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تابستان 98، چتر حمایت از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات علمی پژوهشی سراسر کشور را گسترش داده است. رضا اسدی فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، با اعلام این خبر افزود: با هدف حمایت بیشتر از اعضای هیئت علمی سراسر کشور و اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی، اعتبارات جدیدی در تابستان 98 در قالب طرح‌های تخفیف تابستانه برای بهره‌مندی اعضای هیئت علمی و همه اعضای باشگاه مشتریان فعال شده است. وی ادامه داد: با توجه به استقبال اعضای هیئت علمی سراسر کشور از طرح تخفیف ویژه بهار 98، با هدف افزایش سطح حمایت از پژوهش توسط اساتید و دانشجویان ایشان در سراسر کشور، دو اعتبار جدید ویژه تابستان 98 علاوه بر طرح‌های تخفیف بهاری، فعال شده است.

بر این اساس، اعضای هیئت علمی در تابستان 98 می‌توانند در هر ماه 10 میلیون ریال یارانه دریافت کنند و 60 درصد از هزینه خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز خود از محل این یارانه پرداخت کنند. علاوه بر این، هر عضو باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی نیز در تابستان 98 می‌تواند از اعتبار جدید 5 میلیون ریالی با 20 درصد تخفیف بهره‌مند گردد. لازم به ذکر است مهلت استفاده از اعتبار طرح‌های تخفیف تابستان 98 تا پایان شهریورماه 98 درنظر گرفته شده است.

اساتید محترم و دانشجویان دانشگاه می توانند با ورود به حساب کاربری خود در سایت  labsnet.ir، گرنت مربوط به طرح های تابستانی را در قسمت طرح های تخفیف فعال نمایند. اساتیدی که حساب کاربری ندارند نیز با ورود به سایت، امکان ثبت نام و فعال‌ سازی طرح های مذکور را خواهند داشت. ضمناً برای استفاده از مزایای این طرح ها، ضروری است درخواست آنالیز مورد نظر در سایت www.mahamax.com ثبت شود.

 

آخرین ویرایش۱۲ تیر ۱۳۹۸