انتشار بیست و ششمین شماره فصلنامه دانش آزمایشگاهی ایران

۰۱ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۶ کد : ۴۵۸۹ اخبار آخرین اخبار
تعداد بازدید:۷۹۰
انتشار بیست و ششمین شماره فصلنامه دانش آزمایشگاهی ایران

در شماره 26 فصلنامه دانش آزمایشگاهی که ویژه تابستان سال جاری منتشر شده است، گزارشی از گردهمایی و بازدید گروهی مدیران مراکز عضو شبکه از آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تبریز ارایه شده است. این برنامه، روزهای پنجم و ششم شهریورماه 98 برگزار شده است. گزارش حمایت ها و یارانه ارایه شده از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای استفاده اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، به ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه های سراسر کشور، دانشجویان دکتری و پسادکتری، شرکت های دانش بنیان، از خدمات آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی، دومین گزارش ارایه شده در این نسخه از فصلنامه است.

در این شماره از فصلنامه دانش آزمایشگاهی، استاندارد ملی مشخصه یابی نانومواد به وسیله میکروسکوپ الکترونی عبوری (TEM) نیز معرفی شده است.

ارایه چهار مقاله تخصصی، بخش اصلی نسخه تابستان هفتمین سال انتشار فصلنامه دانش آزمایشگاهی را تشکیل می دهد. این مقالات عبارتند از میکروسکوپی تداخل کوانتومی ابررسانای روبشی، روش های مدرن در استخراج هیدرات های کربن، دستگاه های چند آشکارسازی در کروماتوگرافی گازی، بررسی تاثیر امواج الکترو مغناطیس بر بافت بدن انسان و موجودات زنده و راه های محافظت از آن.

لازم به ذکر است فصلنامه دانش آزمایشگاهی ایران، از سوی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی به صورت کاملاً الکترونیک منتشر می‌شود و از طریق پایگاه اینترنتیwww.IJLK.ir  قابل دسترسی است.

آخرین ویرایش۰۱ مهر ۱۳۹۸