نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه بیرجند و مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

۳۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۹ کد : ۲۴۷۰۹ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۲۶۶۳
نشست هم اندیشی دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند و سیدعلیرضا موسوی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه بیرجند و آموزش و پرورش خراسان جنوبی در محل این اداره کل برگزار شد.
نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه بیرجند و مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه بیرجند و مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، دکتر لامعی در آستانه پنجاه سالگی دانشگاه بیرجند به تحصیل 13300 دانشجو در دانشگاه و ارتباط علمی دانشگاه با 17 مرکز علمی از سایر کشورهای جهان اشاره کرد.
تغییرات فرآیند جذب دانشجو و اهمیت بورسیه صنعتی، افزایش تعداد داوطلبان در برخی رشته‌های علوم انسانی و برگزاری آزمون‌های سازمان سنجش و استخدامی توسط دانشگاه بیرجند بخشی از موارد مطرح شده از سوی مدیران دانشگاه بود.
آمادگی اساتید دانشگاه برای گذراندن فرصت مطالعاتی در پژوهش سراهای دانش آموزی، تکمیل و توسعه زنجیره ارزش مواد معدنی و گیاهان دارویی، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مشترک و راه اندازی مدرسه تابستانی برای دانش آموزان، استفاده از دانش آموزان ایده‌مند در مرکز نوآوری دانشگاه و بازدید دانش آموزان از امکانات دانشگاه از دیگر موارد طرح شده در این نشست هم‌اندیشی بود.
همکاری در فرآیند انتخاب رشته، اطلاع رسانی بورسیه صنعتی به دانش آموزان مستعد، معرفی طرح شتاب دیگر صحبتهای مدیران دانشگاه بیرجند را شامل می‌شد.
همچنین مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی با قدردانی از دانشگاه بیرجند در مهیا نمودن امکانات جهت بازدید دانش آموزان و برگزاری آزمون‌های استان، آمادگی این اداره کل را برای همکاری متقابل اعلام کرد.

آخرین ویرایش۳۱ تیر ۱۴۰۲