برگزاری جلسه توجیهی عوامل اجرایی کنکور سراسری ۹۸ در دانشگاه بیرجند

۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۷ کد : ۳۹۴۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۸۸۸
جلسه توجیهی عوامل اجرایی کنکور سراسری ۹۸ صبح روز سه شنبه ۱۱ تیرماه با حضور عوامل اجرایی کنکور در محل تالار ولایت برگزار شد.
برگزاری جلسه توجیهی عوامل اجرایی کنکور سراسری ۹۸ در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این جلسه دکتر محسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در خصوصیت اهمیت و حساسیت کنکور برای داوطلبین و والدینشان نکاتی را بیان کرد و گفت:  برگزاری مطلوب و مناسب این آزمون ظرفیتی برای کمک به جذب دانشجو است. 
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش تاکید کرد: تمامی عوامل اجرایی از شرح وظایفی که برای آنها قید شده است بایستی به طور دقیق اطلاع داشته باشند.
در ادامه دکتر حسین خزیمه نژاد مدیر اجرایی آزمون سراسری به بیان آمار و اطلاعات و نکاتی در خصوص آزمون سراسری 98 پرداخت. 
عمده ترین و مهمترین مسائل و مشکلاتی که در کنکور سراسری وجود دارد از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد اشاره قرار گرفت. پرداختن به برخی از مصادیق اعتراضات واصله به سازمان سنجش از دیگر موضوعاتی بود که به آن پرداخته شد و در انتها نحوه برخورد عوامل اجرایی با داوطلبان به عنوان جمع بندی این جلسه ارائه گردید.
شایان ذکر است؛ تعداد داوطلبین در آزمون پیش رو 1.353.124 نفر هستند که 6673 نفر آنها شامل 3949 نفر داوطلب زن و 2724 نفر مرد در دانشگاه بیرجند به رقابت خواهند پرداخت.
آزمون پیش رو در 5 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان¬های خارجی به ترتیب در صبح و عصر پنج شنبه و صبح و عصر جمعه 13 و 14 تیر در 4 محل دانشکده ادبیات، علوم، مهندسی و ساختمان استاد حسن¬پور در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.

آخرین ویرایش۱۱ تیر ۱۳۹۸