برگزاری دومین نشست بررسی چالش‌ها و دغدغه های دانشجویان در خصوص آموزش مجازی

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۴ کد : ۷۸۴۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۷۳۸
دومین نشست بررسی چالش‌ها و دغدغه های دانشجویان در خصوص آموزش مجازی، به همت معاونت فرهنگی واجتماعی از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه یبیرجند برگزار شد.
برگزاری دومین نشست بررسی چالش‌ها و دغدغه های دانشجویان در خصوص آموزش مجازی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نشست بررسی چالش‌ها و دغدغه‌های دانشجویان در ارتباط با آموزش مجازی، شامگاه دوشنبه 15 اردیبهشت1399 با حضور جمعی از مسئولین فرهنگی، آموزشی و دانشجویی، بصورت مجازی برگزار شد.
دکتر اکبری بورنگ، مدیر امور اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هدف از برگزاری اینگونه کرسی‌های آزاد اندیشی را شناخت مشکلات دانشجویان بیان کرد و گفت: دانشجویان شرکت کننده در این نشست به بیان دغدغه های خود در خصوص مسائل آموزشی و دانشجویی پرداختند. مشکلات دروس عمومی، وضعیت دروس عملی و دروس تخصصی، مشکل پرداخت شهریه خوابگاه و ... از مهمترین مسائل مطرح شده در نشست مجازی  بررسی چالش‌ها و دغدغه های دانشجویان در خصوص آموزش مجازی بود.
دکتر اکبری یادآورشد: معاونت فرهنگی و اجتماعی در آینده نیز این نشست‌ها را ادامه خواهد داد و از دانشجویان می‌خواهیم عناوین مورد نیاز خود را به این معاونت اعلام نمایند تا نسبت به هماهنگی و برگزاری این نشست‌ها اقدام شود.

آخرین ویرایش۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹