برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته مقام زن

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۰ کد : ۲۱۷۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۳۹۰
برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته مقام زن

به مناسبت گرامیداشت مقام مادر و روز زن مدیریت فوق برنامه دانشگاه اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و دانشجویان خواهر دانشگاه کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، این دوره از مسابقات در 3 رشته ورزشی برای کارکنان بانوان دانشگاهی در سه پردیس شوکت آباد، شهداء و امیرآباد و در 3 رشته ورزشی برای دانشجویان دختر در خوابگاه های صدف، توحید و گلستان دانشگاه برگزار گردید.

در بخش مسابقات کارکنان بانوان در رشته هفت سنگ فاطمه کشمسی، لیدا خطیب و صغری مودی، و در مسابقات دارت زهرا خراسانی، طاهره صالحی و بتول می خوش، در مسابقات فریزبی ملیحه گرجی، فرشته مرتضوی و مهرنوش داودی به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در بخش دختران دانشجو در رشته هفت سنگ در خوابگاه صدف زینب مردانی، حمیده عرب نژاد  و فرشته تاج الدینی در خوابگاه توحید سمیرا خونیکی، فاطمه آشکار و منیزه اسماعیلی و در خوابگاه گلستان سیما الیاس پور، توران نظری و وجیهه زهانی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته طناب زنی هدی بهشتی، فرشته کرن کش و عاطفه ابراهیمی از خوابگاه صدف، سمیرا خونیکی، رابعه یعقوبی و زکیه حسنی از خوابگاه توحید و مهدیه علمدار، زهرا مرادنیا و حمیده محمودآبادی از خوابگاه گلستان به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در رشته فریزبی نیز هدی بهشتی، سمیرا رشیدی و حمیده عرب نژاد از خوابگاه صدف، منیژه حسنی، سمیرا خونیکی و فاطمه آشکار از خوابگاه توحید و کوثر رضایی، مریم فنودی و توران نظری از خوابگاه گلستان به ترتیب نفرات اول تا سوم را بدست آوردند.

در پایان مسابقات نیز به نفرات برتر جوایز نفیسی به رسم یادبود اهداء گردید.

همچنین در گلگشتی که بدین منظور برای بانوان کارمند برگزار شد در پایان به قید قرعه به 10 نفر از افراد جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید.

آخرین ویرایش۱۳ اسفند ۱۳۹۷