عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به عضویت کارگروه تخصصی علوم زمین وزارت علوم درآمد

۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۲:۰۹ کد : ۲۲۴۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۰۶۵
به موجب حکمی از سوی دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دکتر محمد مهدی خطیب، عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به مدت دوسال به عضویت در کارگروه تخصصی علوم زمین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درآمد.
عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به عضویت کارگروه تخصصی علوم زمین  وزارت علوم درآمد

به موجب حکمی از سوی دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دکتر محمد مهدی خطیب عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به مدت دوسال به عضویت در کارگروه تخصصی علوم زمین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درآمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این حکم آمده است:

در اجرای آئین نامه شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی و با توجه به سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در یکپارچگی کارگروه های تخصصی و با توجه به کسب آرای لازم برای حضور در عرصه تصمیم سازی، مشاوره در سیاست گذاری و برنامه ریزی در حوزه علوم پایه به موجب این حکم به مدت دو سال به عضویت در کارگروه تخصصی علوم زمین منصوب می شوید.

تعامل و هماهنگی تصمیمات در حوزه آموزش و پژوهش، توسعه آموزش عالی متناسب با بازار کار، نوآوری در روش های آموزش، شناسایی و رصد تحولات علم و فناوری، کمک به ارتقا و توسعه پژوهش های کاربردی و تقاضا محور، استفاده از ظرفیت نهادهای غیردولتی به ویژه انجمن های علمی، بومی سازی علوم و رشته ها برحسب نیاز جامعه، تنوع بخشی به مدارج تحصیلی منطق با استاندارهای جهانی و افزایش مهارت دانش آموختگان از موارد مورد تأکید در این حکم می باشد.

دکتر خطیب  دارای مدرک دکتری زمین شناسی گرایش تکتونیک  از دانشگاه شهید بهشتی و استاد گروه زمین شناسی دانشگاه بیرجند می باشد.
وی مجری طرح مطالعات آمایش استان، رئیس انجمن علمی زمین ساخت و زمین شناسی ایران و سردبیرنشریه علمی - پژوهشی زمین ساخت است.

عضویت در انجمن زمین شناسی اروپا و ۲۶ سال خدمات اجرایی در دانشگاه بیرجند در سمت های معاونت آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی، ریاست دانشکده علوم ، مدیر گروه آموزشی زمین شناسی، عضویت در هیات ممیزه دانشگاه بیرجند بخشی از سوابق اجرایی دکتر خطیب می باشد.

آخرین ویرایش۱۵ اسفند ۱۳۹۷