براساس حکم صادره از سوی رئیس دانشگاه بیرجند

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند منصوب شد

۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۵ کد : ۲۳۶۵ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۹۳۹
دکتر محسن خورشیدزاده به سمت معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند منصوب شد
معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر محسن خورشید زاده به سمت معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در حاشیه جلسه شورای دانشگاه بیرجند از خدمات ارزنده دکتر محمدقادر قادری در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر به عمل آمد و دکتر محسن خورشید زاده به سمت معاون دانشجویی منصوب شد.

دکتر قادری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طول مدت تصدی این سمت گفت: ایجاد خوابگاه دانشجویی، شروع عملیات و تجهیز آشپرخانه صنعتی، راه اندازی ساختمان جدید مرکز مشاوره و خصوصی سازی در بخش تغذیه و خوابگاه ها بخشی از فعالیت های این معاونت بوده است.

دکتر خورشیدزاده نیز از اقدامات صورت گرفته در دوره تصدی دکتر قادری تشکر کرد و به سیاست­های مدیریت دانشجویی در دوره جدید اشاره نمود.

دکتر محسن خورشید زاده استادیار گروه روانشناسی است. وی دارای مدرک دکتری روانشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد.

از سوابق علمی- پژوهشی دکتر خورشید زاده می توان به چاپ چندین مقاله علمی- پژوهشی در مجلات معتبر علمی، ارائه مقالات در کنفرانس های معتبر ملی، مجری 9 طرح پژوهشی و راهنمایی و مشاوره پایان نامه های مقاطع تحصیلات تکمیلی اشاره کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند، رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه ، مدیر گروه روانشناسی و مشاوره، مدیر امور دانشجویی، مشاور علمی و اجرایی دبیر کنگره بین المللی علامه عبدالعلی بیرجندی، عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از جمله سوابق اجرایی ایشان می باشد.

آخرین ویرایش۲۲ اسفند ۱۳۹۷