برگزاری دومین جلسه کمیته پژوهش استان در سال ۱۴۰۲

۰۷ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۷ کد : ۲۴۴۶۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۳۹۳
دومین جلسه کمیته پژوهش استان در سال جاری، دوشنبه ۵ تیرماه در سالن رسانه دانشگاه بیرجند برگزار گردید.
برگزاری دومین جلسه کمیته پژوهش استان در سال ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، دومین جلسه کمیته پژوهش استان در سال جاری با حضور معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه به عنوان دبیر جلسه، معاون مدیرکل برنامه، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی، معاون امور آسیب ها و مسائل اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی و نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، جهاد دانشگاهی استان و بنیاد نخبگان استان برگزار گردید.
در این جلسه پس از قرائت کلام الله مجید، دکتر اکبری مدیر دفتر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، دستور کار جلسه را قرائت نمود. 
در ادامه جلسه حسن پور معاون امور آسیب ها و مسائل اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی در خصوص موضوعات و مشکلات حوزه اجتماعی استان و لزوم اجرای طرح های پژوهشی در این حوزه تاکید کرد و از کمیته پژوهش استان خواست که طرح های اجتماعی را در اولویت های پژوهشی استان قرار دهند. 
همچنین اکبری راد، معاون مدیرکل برنامه، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی به یکپارچه سازی اولویت‌های پژوهشی استان در سال 1402 اشاره داشت.

آخرین ویرایش۰۷ تیر ۱۴۰۲