پنجمین جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی برگزار شد

۲۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۵ کد : ۲۵۸۱۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۹۲۲
پنجمین جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی با حضور معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان و مسئول بسیج دانشجویی استان روز چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ در اتاق جلسات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند برگزار شد.
پنجمین جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، پنجمین جلسه شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی دانشگاه های استان خراسان جنوبی با حضور معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان و مسئول بسیج دانشجویی استان در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ در اتاق جلسات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند برگزار شد. 
در این جلسه دکتر حسین فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، ضمن تبریک انتصاب آقای دکتر ایمانی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی استان، به بیان اهمیت این شورا در برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی دانشگاه های استان پرداخت.
دکتر ایمانی، مسئول بسیج دانشجویی استان نیز بر لزوم همکاری متقابل بسیج دانشجویی با معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها تاکید کرد و ضمن برشمردن بعضی از برنامه‌های آتی بسیج دانشجویی، خواستار همکاری دانشگاه ها در این برنامه ها شد.
در ادامه، معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها به بیان گزارشی از فعالیت‌های خود در یک ماه گذشته، از جمله جشن و آیین استقبال از نودانشجویان و برنامه‌های پیش روی دانشگاه ها، از جمله برنامه‌های روز دانشجو پرداختند.
در این جلسه بر حضور و مشارکت فعال دانشگاه های استان در نمایشگاه های «روایت پیشرفت» و «هفته فرهنگ دانشگاهی» در دانشگاه بیرجند به منظور ارائه دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی و معرفی مفاخر خود، مسابقات کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد و دوازدهمین دوره مسابقات مناظره جهاد دانشگاهی تاکید شد. از دیگر مصوبات این جلسه، برگزاری جشنواره ملی «ایده ها و تجارب زیسته نماز» به میزبانی دانشگاه بیرجند بود.

آخرین ویرایش۲۷ آبان ۱۴۰۲