تقدیر از واحدهای برتر ارزیابی سالانه ۱۴۰۲ و دست‌اندرکاران نمایشگاه کار

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۶ کد : ۲۵۸۷۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۸۴۷
از واحدهای برتر ارزیابی سالانه ۱۴۰۲ و دست‌اندرکاران نمایشگاه کار در دورهمی مانایی شو، روز یکشنبه ۲۸ آبان‌ ماه جاری تقدیر شد.
تقدیر از واحدهای برتر ارزیابی سالانه ۱۴۰۲ و دست‌اندرکاران نمایشگاه کار

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این کارگاه ضمن معرفی و تجلیل از واحدهای برتر ارزیابی سالیانه زیست بوم نوآورری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه، از دست‌اندرکاران نماشگاه کار نیز تقدیر شد.
اعضای شورای راهبردی دانشگاه شامل؛ دکتر ابوالفضل اکبرپو، معاون پژوهشی، دکتر محمد اکبری، رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت، دکتر مهدی ضیایی، مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی، دکتر علی حسن آبادی،  مدیر مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی، رابطان هسته‌های کارآفرینی، کارشناسان زیست بوم نوآوری، فناوی و کارآفرینی، مدیران واحدهای مستقر در زیست بوم و جمعی از دانشجویان در این دورهمی حضور داشتند. 
در ابتدای این جلسه، دکتر اکبری پس از خوش‌آمد گویی و خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه، از زحمات مجموعه زیست بوم دانشگاه در برگزاری دو رویداد مهم نمایشگاه کار و انجام ارزیابی سالیانه از واحدهای مستقر در زیست بوم تشکر و قدردرانی کرد و خواهان ادامه این رویه رو به جلو در مجموعه مانا شد. 
در ادامه دکتر حس آبادی از روند آماده‌سازی نمایشگاه و چالش‌های ارتباط با واحدهای صنعتی استان جهت حضور در نمایشگاه کار سخن گفت و به‌طور ویژه از مهندس کاهنی که وظیفه اصلی هماهنگی‌های نمایشگاه را بر عهده داشت، تقدیر و تشکر کرد. 
در بخش بعدی این مراسم از دست‌اندرکاران و تمامی افرادی که در جهت برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه کار دخیل بودند، با لوح تقدیر و کارت هدیه قدردانی شد.
سپس دکتر زارع مقدم مدیر عامل واحد کارآفرینان آموزشی به عنوان یکی از واحدهای مستقردر زیست بوم، به معرفی این واحد نوآور پرداختند و خدمات آن را برای حاضرین در جلسه تشریح کردند. در ادامه پرسش و پاسخ‌هایی در جهت توصیف بهتر فعالیت‌های این واحد و معرفی هرچه بهتر آن به دانشجویان ارائه شد.
دکتر ضیایی سخنران بعدی این مراسم از رویداد مهم ارزیابی سالیانه از عملکرد واحدهای مستقر در زیست بوم دانشگاه سخن گفت که از 25 مهرماه آغاز شده و امروز با معرفی واحدهای برتر به ایستگاه پایانی خود رسیده است. ایشان ضمن تقدیر از ارزیابان و کارشناسان زیست بوم، از سایر فعالیت‌های این مجموعه در برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف نیز سخن گفتند. 
بخش پایانی این مراسم به معرفی و تقدیر از واحدهای برتر اختصاص داشت که مدیران واحدهای برتر، ضمن گرفتن عکس یادگاری با میهمانان و اساتید حاضر در جلسه، لوح تقدیر و کارت هدایای ناقابلی دریافت کردند. 

واحدهای برتر ارزیابی سالیانه 1402:
•  دکتر محمدعلی شمسی نژاد مدیر عامل شرکت پاک الکترونیک خاوران
•  مهندس سجاد یاری مدیر عامل شرکت کیمیا فناور آینده ساز
•  خانم دکتر مریم عظیمی نژاد مدیر عامل زرنگاران برتر
•  سرکار خانم رویا نوروزی مدیر عامل رونو سرامیک
•  مهندس مهدی احمدی مدیرعامل شرکت نوآوران صنعت نگین آریسا
•  دکتر علی زارع‌مقدم مدیرعامل کارآفرینان آموزشی

شایان ذکر است که علاوه بر واحدهای برتر، واحدهای شایسته تقدیر این ارزیابی نیز هدایای ناقابلی دریافت کردند. ضمن اینکه با اهدای لوح، از فعالیت تمامی واحدهای مستقر در زیست بوم دانشگاه نیز تقدیر شد. 

واحدهای شایسته تقدیر ارزیابی سایانه 1402:
•  دکتر محمد اسکندری مدیرعامل شرکت پیشگامان جغرافیای مالی
•  دکتر هادی نیکبخت نوآوران هنر و مهندسی نارون مدیرعامل 
•  مهندس سید امیرحسین حسینی مدیرعامل شرکت تاوا جوانه سبز 
•  جناب آقای امین‌رضا رضایی مدیر پژوهشکده شهید نوربخش

آخرین ویرایش۳۰ آبان ۱۴۰۲