در دانشگاه بیرجند برگزارشد؛

نشست هم اندیشی مدیران هسته‌های گزینش خراسان جنوبی

۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۷ کد : ۲۶۱۴۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۷۸
نشست هم اندیشی مدیران گزینش خراسان جنوبی روز سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ به میزبانی هسته گزینش دانشگاه بیرجند برگزار شد.
نشست هم اندیشی مدیران هسته‌های گزینش خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این نشست که مدیران گزینش 9 دستگاه اجرایی حضور داشتند ضمن معارفه مدیران جدید درباره مسایل جاری هسته های گزینش استان بحث و تبادل نظر شد. همچنین با توجه به در پیش بودن 15 دی ماه سالروز صدور فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در امر گزینش برای بزرگداشت این روز و تجلیل از خدمات گزینشگران مشورت و همفکری صورت گرفت. تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان و حضور در مزار شهدا، گردهمایی و تجلیل از گزینشگران استان، دیدار با مقامات استانی و برگزاری جلسات گزینشگران با مدیران ارشد سازمان‌های مربوط از جمله برنامه‌های پیشنهادی به مناسبت سالروز تأسیس گزینش در این نشست هم اندیشی بود.
 آخرین جلسه شواری هم اندیشی مدیران هسته های گزینش خراسان جنوبی در بهمن 1398 در دانشگاه بیرجند برگزار شد که با توجه به همه گیری بیماری کرونا و محدودیت های آن مجدداً در آستانه سالروز تأسیس گزینش پس از یک وقفه 4 ساله در این دانشگاه برگزارشد.
هسته‌های گزینش استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، دادگستری، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه بیرجند در استان خراسان جنوبی در راستای تحقق فرامین امامین انقلاب اسلامی و اجرای قانون گزینش کشور فعالیت می‌کنند.

آخرین ویرایش۱۴ آذر ۱۴۰۲