انتصاب مجری و قائم مقام مجری سند راهبردی و تدوین برنامه پنج ساله دانشگاه (۱۴۰۳ تا ۱۴۰۷)

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۳ کد : ۲۶۱۷۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۵۴
طی احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر محمد حجی‌پور، عضو هیأت علمی گروه آموزشی جغرافیا به سمت مجری سند راهبردی و تدوین برنامه پنج ساله دانشگاه(۱۴۰۷ ـ ۱۴۰۳) و دکتر محمد خراشادی‌زاده، مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری به سمت قائم مقام مجری سند راهبردی و تدوین برنامه پنج ساله دانشگاه(۱۴۰۷ ـ ۱۴۰۳) منصوب شد.
انتصاب مجری و قائم مقام مجری سند راهبردی و تدوین برنامه پنج ساله دانشگاه (۱۴۰۳ تا ۱۴۰۷)

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه طی حکمی دکتر محمد حجی‌پور را به سمت مجری سند راهبردی و تدوین برنامه پنج ساله دانشگاه(1407 ـ 1403)  و دکتر محمد خراشادی‌زاده را به سمت قائم مقام مجری سند راهبردی و تدوین برنامه پنج ساله دانشگاه(1407 ـ 1403) منصوب کرد.
در احکام صادره از سوی رئیس دانشگاه آمده است؛ نظر به تجارب و شایسـتگی‌های علمی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مجری سند راهبردی و تدوین برنامه پنج ساله دانشگاه (1407-1403)/  قائم مقام مجری سند راهبردی و تدوین برنامه پنج ساله دانشگاه (1407-1403)منصوب می‌شوید. بدون شک  توجه به جایگاه ارزشی و رویکرد جامع نگر دانشگاه در پویایی علمی و فرهنگی و رسالت خطیر آن در پیشـرفت و تعالی ساختارهای اجتماعی اسـتان، مستلزم تدوین یک سـند راهبردی جدید، تحولی و جامع می‌باشد. لذا انتظار می‌رود ضمن تعامل با حوزه‌های مختلف و استفاده حداکثری از دیدگاه‌های صاحب‌نظران دانشگاه، در جهت تدوین سند راهبردی و تحولی دانشگاه براساس شـیوه‌نـامه «تـدوین سـند راهبردی دانشـگاه‌ها، مؤسـسات پژوهشـی و پارکهای علم و فّناوری» اقدام فرمائید. امید است به لطف توجهات حضرت سبحان در انجام این مأموریت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگان علمی و پژوهشی و عنایت به اسناد بالادستی و سند آمایش استان و تحول همه جانبه در ایجاد دانشگاهی تمدن‌ساز در سطوح منطقه‌ای، ملی و بین المللی به عنوان مرجع دیپلماسی علمی پژوهشی و فرهنگی شرق کشور و شناساندن قابلیت‌های علمی و فرهنگی آن، موّفق و مؤید ّباشید.

آخرین ویرایش۱۵ آذر ۱۴۰۲