انتصاب معاون آموزشی پردیس علوم پایه

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰ کد : ۲۶۸۹۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۹۴۲
دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، طی ابلاغی، دکتر فاطمه یوسف زاده، عضو هیأت علمی گروه آموزشی آمار را به مدت دو سال به سمت معاون آموزشی پردیس علوم پایه منصوب شد.
انتصاب معاون آموزشی پردیس علوم پایه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان  معاون آموزشی پردیس علوم پایه منصوب می‌شوید.
مقتضی است ضمن مطالعه دقیق سند چشم‌انداز و برنامۀ 5 ساله دانشگاه و دانشکده، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، رئوس انتظارات دانشگاه (بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و سند چشم انداز) و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه اقدام لازم مبذول فرمایید.
همچنین خاطر نشان می‌گردد دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند در پایان دوره انتصاب دکتر علیرضا جانفدا در سـمت معاون آموزشـی پردیس علوم پایه در نامه جداگانه‌ای مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجـّدانه و مثمرثمر ایشان اعلام کرد.

{رزومــه}

آخرین ویرایش۱۴ بهمن ۱۴۰۲