کسب رتبه اول دانشجوی دانشگاه بیرجند در جشنواره ملی جوانان برتر ایران زمین

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۱ کد : ۲۷۱۷۳ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۸۴۲
نگارسادات معصوم زاده، دانشجوی مقطع دکتری زبان و ادبیات فارسی (گرایش ادبیات غنایی) در بخش ادبیات و شعر جشنواره ملی جوانان برتر ایران زمین حائز رتبه اول شد.
کسب رتبه اول دانشجوی دانشگاه بیرجند در جشنواره ملی جوانان برتر ایران زمین

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در آیین تقدیر از منتخبین ملی جوانان برتر ایران زمین (پرچمدار) که در سالن خواجه‌نصیر مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار گردید، نگارسادات معصوم زاده، دانشجوی مقطع دکتری زبان و ادبیات فارسی (گرایش ادبیات غنایی) در بخش ادبیات و شعر جشنواره ملی جوانان ایران زمین حائز رتبه اول شد.
 آیین اختتامیه جشنواره ملی «جوانان برتر ایران زمین» (پنجشنبه ۱۷ اسفندماه 1402) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، وحید یامین پور دبیر شورای عالی نوجوانان و جوانان، جمعی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مقامات کشوری و لشگری در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. در این جشنواره برجسته کردن کنش موثر و فعالیت موفقیت آمیز جوانان مد نظر بوده است و به منظور هویت بخشی به جوان ایرانی برگزار می شود. در جشنواره امسال حدود 7 هزار جوان به عنوان نامزد اولیه معرفی شدند که 4500 جوان از این جمع به مرحله داوری رسیدند. در مرحله پایانی جوانان برگزیده ایران در 10 رشته مشخص و معرفی شدند. شعار این مراسم، جوان، پرچمدار پیشرفت ایران بوده و به دنبال آن است تا توانمندی‌های جوانان نخبه کشورمان به عمل برسد.

آخرین ویرایش۱۹ اسفند ۱۴۰۲