پیام تسلیت به مناسبت شهادت حضرت آیت ا... سیّد ابراهیم رئیسی

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۵ کد : ۲۷۹۴۸ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۵۷۸
پیام تسلیت به مناسبت شهادت حضرت آیت ا... سیّد ابراهیم رئیسی

متن پیام تسلیت شهادت حضرت آیت ا... سیّد ابراهیم رئیسی به شرح زیر است:

بسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ
﴿ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ﴾
آل عمران آیه ۱۶۹ 

شهـادت، اوج قلّه عروج انسانی در مسیر دستیابی به والاترین جایگاه معرفتی در پیشگاه قدس الهی است. شهدا، فرهیختگان مکتب انسانی و برجسته‌ترین دانش‌آموختگان دانشگاه معرفت الله‌اند. تاریخ اسلام و ایران اسلامی قدرشناس خدمات ارزنده و بی‌نظیر این بزرگ مردان تاریخ است که فرد فردشان در پویایی و شکوفایی وجدان انسانیت و پیشرفت بشریت نقش‌آفرین بودند.

بار دیگر عطر شهادت مردانی از جنس خدمت و صداقت، فضای ایران اسلامی را عطرآگین، و یاد روزهای پرافتخار جبهه و جهاد را در اذهان زنده نمود. از دست دادن یک خادم برجسته و تأثیرگذار، ضایعه‌ای است که جبران آن مشکل است، اما ملت تاریخ ساز ایران با اتحاد و همبستگی از این مصیبت و به یاد این شهدای والامقام پلی خواهند ساخت به روزهای پرافتخار و صعود به اوج قله‌های پیشرفت و توسعه‌ای که آرزوی اسطوره خستگی‌ناپذیر خدمت؛ شهید آیت الله رئیسی بود.

بی‌شک شخصیت ممتاز و بی‌بدیل آیت‌ الله دکتر رئیسی، عصاره بزرگان و شهیدانی چون دکتر بهشتی، شهید مظلوم رجایی و سردار قلب‌های ملت، حاج قاسم سلیمانی است که در سایه تعالیم پاک مکتب اسلام و الهام از منویات توحیدی امام و رهبری، درفش عزّت و خدمت را بر فراز قلّه‌های سازندگی و پیشرفت کشور بر افراشت و ایران اسلامی را در مسیر تعالی قرار داد. این شهادت و فرجام نیکو که همان مدال افتخار در راه حضرت دوست می‌باشد، بر قامت برافراشته این بزرگ انسان مخلص، مبارک باد. عاش سعیداً و مات فائزاً. 

به نمایندگی از جامعه دانشگاهی، شهادت جانسوز و اندوه‌بار رئیس جمهور محبوب و مردمـی، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضا و خادم الجمهور و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری و همراهان انقلابی ایشان در مسیر خدمت صادقانه و مجاهدانه، را به محضر حضرت بقیّه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری (مدّظلّه العالی) و عموم ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

‎                            محمدعلی جعفری                                                                        احمد لامعی گیو
‎مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ بیرجند                                               ‎رئیس دانشگاه

۱۴۰۳/۰۲/۳۱

آخرین ویرایش۰۱ خرداد ۱۴۰۳