انتصاب مدیر گروه آموزشی علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی

۰۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۴ کد : ۲۷۹۸۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۰۰
به موجب ابلاغی از سوی دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر حسین خزیمه‌نژاد، عضو هیأت علمی گروه آموزشی علوم و مهندسی آب، به مدت دو سال به سمت مدیر گروه آموزشی علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی منصوب شد.
انتصاب مدیر گروه آموزشی علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ انتصاب صادره از سوی دکتر لامعی، رئیس دانشگاه به مدیر گروه آموزشی علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشی و پژوهشـی، به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه آموزشی علوم و مهندسـی آب دانشکده کشاورزی منصوب می‌شوید. مقتضـی است ضـمن مطالعه دقیق سـند چشم‌انداز و برنامۀ 5 ساله گروه، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه‌ جامع مدیریت دانشـگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری؛ رئوس انتظارات دانشـگاه (بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضـمین کیفیت و سـند چشم‌انداز) و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه اقدام لازم مبذول فرمایید.
همچنین دکتر لامعی، در پایان دوره انتصاب دکتر یوسف رمضانی، مدیر قبلی این گروه آموزشی، مراتب قدرشناسـی و سـپاس خود را از تلاش‌هـای مجدانه و مثمرثمر ایشان اعلام کرد.
دکتر خزیمه‌نژاد، دانشیار گروه علوم و مهندسی آب است. وی در سال 1391 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی سازه های آبی از دانشگاه شهید چمران اهواز کسب کرد.

{رزومه}

کلید واژه ها: مدیر گروه مهندسی آب خزیمه نژاد انتصاب

آخرین ویرایش۲۷ خرداد ۱۴۰۳