مدیرگروه آموزشی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشکده کشاورزی منصوب شد

۰۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۷ کد : ۲۷۹۸۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۱۹
به موجب ابلاغی از سوی دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر فرهاد آذرمی اتاجان، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی به مدت دو سال به سمت مدیرگروه آموزشی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشکده کشاورزی منصوب شد.
مدیرگروه آموزشی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشکده کشاورزی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ انتصاب صادره از سوی دکتر لامعی، رئیس دانشگاه به مدیرگروه آموزشی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشکده کشاورزی آمده است؛ نظر به مراتب تعهد ، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشـی، به مدت دو سال به عنوان مدیرگروه آموزشی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشکده کشاورزی منصوب می‌شوید. مقتضی است ضـمن مطالعه دقیق سـند چشم‌انداز و برنامۀ 5 ساله گروه، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه‌ جامع مدیریت دانشـگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری؛ رئوس انتظارات دانشـگاه (بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضـمین کیفیت و سـند چشم‌انداز) و  دستورالعمل میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه اقدام لازم مبذول فرمایید.
همچنین دکتر لامعی، در  پایان دوره انتصاب دکتر مهدی هدایتی‌زاده، مدیر قبلی این گروه آموزشی، مراتب قدرشناسی و سـپاس خود را از تلاش‌هـای مجـدانه و مثمرثمر ایشان اعلام کرد.
دکتر فرهاد آذرمی اتاجان، استادیار گروه آموزشی علوم و مهندسی خاک دانشکده کشاورزی است. وی در سال 1394 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته علم خاک از دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان کسب کرد.

{رزومه}

کلید واژه ها: انتصاب آذرمی آتاجان مدیر گروه ژنتیک گیاهی

آخرین ویرایش۲۷ خرداد ۱۴۰۳