وزیر علوم: شهدا و ایثارگران الگوهای مطمئن برای جوانان هستند

۲۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۱ کد : ۳۰۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۸۷۸
وزیر علوم: شهدا و ایثارگران الگوهای مطمئن برای جوانان هستند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سرداران شهید، ایثارگران و جانبازانی که هنوز هم پایمردی و سرافرازی آنان باعث اقتدار نظام است، الگوهای خوب و مطمئن برای جوانان و مردم هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، منصور غلامی روز شنبه 21 مهر 97 در اجلاسیه شهدای اساتید و دانشجو خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند افزود: تعداد زیادی از قشر دانشجو و دانش آموز در زمان جنگ شهید شدند که جایگاه آنان همیشه بین دانشگاهیان محترم است و اهل دانش و تقوا ادامه دهنده مسیر آنها خواهند بود.

وی با گرامیداشت یاد سردار شهید همدانی گفت: چند دفعه از نزدیک با این شهید گرانقدر دیدار داشتم و امیدوارم نگاه مهربان این شهید بر ما اثر ماندگار داشته باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: با توجه به سابقه ایثارگری در شهر بیرجند شهدای دانشجو نیز بین شهیدان این استان دیده می شود که اکنون یاد آنان در دانشگاه ها گرامی داشته می شود.

وی با تاکید بر اینکه یاد شهدا باید در ماموریت و برنامه پیش روی جوانان وجود داشته باشد افزود: باید این یادواره ها را به عنوان یک فرصت قدر بدانیم.

دکتر غلامی با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: این یادواره ها تذکری به جامعه است تا افراد را در مسیر و راه آرمان های شهدا حفظ کند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه دعای شهدا پشتیبان دست اندرکاران این مناسبت ها باشد افزود: رئیس دانشگاه بیرجند نیز از رزمندگان جوان دوران جنگ است که همرزمانش آرپیچی زدن هایش را از یاد نمی برند.

آخرین ویرایش۲۱ مهر ۱۳۹۷