جلسه تقدیر از دانشجویان همکار در تیم اجرایی اولین کنفرانس ملی سیستم‌ها و فناوری‌های محاسباتی مراقبت از سلامت

۰۴ تیر ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۱ کد : ۳۸۵۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۳۶۶
جلسه تقدیر از دانشجویان همکار در تیم اجرایی اولین کنفرانس ملی سیستم‌ها و فناوری‌های محاسباتی مراقبت از سلامت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند این جلسه روز دوشنبه مورخ ۳ تیر ۱۳۹۸ در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه بیرجند برگزار گردید.
 در این جلسه ابتدا دکتر حامد وحدت‌نژاد بعنوان دبیر کنفرانس به شرح فرآیند برگزاری کنفرانس پرداختند و ضمن تشکر از دانشجویان و مسئولین محترم دانشگاه اعلام نمودند با توجه به درخواست‌های مکرر دانشگاه‌های کشور در خصوص برگزاری دور دوم کنفرانس، پس از ارزیابی درخواست‌ها مقرر گردید دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار کنند دومین کنفرانس در این حوزه در پاییز سال ۱۳۹۹ باشند.  
سپس دکتر مهران تقی‌پور گرجی‌کلایی دبیر اجرایی کنفرانس در ابتدا از مسئولین محترم دانشکده و دانشگاه که کمال همکاری را در اجرای هرچه بهتر این کنفرانس داشتند قدردانی نمودند و ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه دانشجویان عزیز برای آنها توفیق روز افزون و سربلندی در تمام مراحل زندگی را آرزو نمودند. همچنین خاطرنشان نمودند که بازخوردهای مثبتی که تاکنون از سوی شرکت کنندگان و حامیان کنفرانس دریافت شده است، حاصل زحمات فراوان تیم برگزار کننده کنفرانس و از همه مهمتر بدلیل زحمات فراوان تیم دانشجویی بوده است.  
در ادامه جناب دکتر حمید سعادتفر ضمن قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی دانشگاه بیرجند و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند حضور پررنگ دانشجویان را نقطه قوت برگزاری این کنفرانس دانستند و تأکید نمودند اگرچه هدایایی که برای تقدیر از دانشجویان فعال در کنفرانس شاید ارزش مالی چندانی نداشته باشد اما قطعا تجربه‌ای کسب کرده‌اند که هدیه ای بهتر برای آینده آنان خواهد بود. 
در خاتمه نیز از دانشجویان فعال در کنفرانس CHEST2019 که در روزهای 28 الی 29 فروردین ماه در دانشگاه بیرجند برگزار گردید تقدیر به عمل آمد. اسامی دانشجویانی که مورد تقدیر قرار گرفتند به شرح زیر است:  
فاطمه زهرا سعادتی، معین بیابانی، علی شرکاء، جواد دهیری، محمدجواد یوسفی، علی یوسفی فر، سید جواد بزرگ‌زاده رضوی، سیدسجاد امیرآبادی، فائزه نوکندی، سحر رفائی قالیبافان، حسین روحانی، امیرمهدی امانی، پوریا محمدپرست، علی عبیری، حمید بهادری، سیما میابادی، مهدیه ادهمی، حدید ملاشاهی

آخرین ویرایش۰۴ تیر ۱۳۹۸