انتصاب مدیر مسئول فصلنامه علمی برنامه ریزی و توسعه روستایی

۲۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۷ کد : ۴۱۰۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۱۷۷
به موجب ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر مفید شاطری عضو هیأت علمی گروه جغرافیا به عنوان مدیر مسئول فصلنامه علمی برنامه ریزی و توسعه روستایی منصوب شد.
انتصاب مدیر مسئول فصلنامه علمی برنامه ریزی و توسعه روستایی

در این ابلاغ آمده است: "بنا به پیشنهاد رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی و تأیید شورای انتشارات دانشگاه و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی های علمی و اجرایی به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به عنوان مدیر مسئول فصلنامه علمی برنامه ریزی و توسعه روستایی منصوب می شوید."

این فصلنامه با همکاری انجمن جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ایران شعبه خراسان جنوبی توسط گروه جغرافیا با موضوعات تخصصی حوزه جغرافیا و برنامه ریزی روستایی منتشر خواهد شد.

 دکتر مفید شاطری عضو هیأت علمی گروه جغرافیای دانشکده ادبیات و علوم انسانی است. وی دارای مدرک دکتری جغرافیا و برنامه ریزی روستایی از دانشگاه فردوسی مشهد است.

وی نماینده انجمن توسعه روستایی ایران در خراسان جنوبی و عضو انجمن جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ایران می باشد.

ارائه 27 طرح پژوهشی داخلی و خارجی، چاپ 39 مقاله در نشریات علمی معتبر، 50 مقاله در همایش های بین المللی و داخلی، چاپ 12 عنوان کتاب، راهنمایی و مشاوره 49 پایان نامه کارشناسی ارشد و معاونت آموزشی دانشکده ادبیات بخشی از سوابق علمی، پژوهشی و اجرایی دکتر شاطری است.

{رزومـه}

آخرین ویرایش۲۵ تیر ۱۳۹۸