انتصاب سرپرست گروه آموزشی آمار دانشکده علوم ریاضی و آمار

۲۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۲ کد : ۲۰۵۱۲ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۲۳۶
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر هادی علیزاده نوقابی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی آمار به سمت سرپرست گروه آموزشی آمار دانشکده علوم ریاضی و آمار منصوب شد.
انتصاب سرپرست گروه آموزشی آمار دانشکده علوم ریاضی و آمار

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به عنوان سرپرست گروه آموزشی آمار دانشکده علوم ریاضی و آمار منصوب می‌شوید. مقتضی است؛ ضمن مطالعه دقیق سند چشم‌انداز و برنامۀ 5 ساله گروه، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین‌نـامه جامع مـدیریت دانشـگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، رئوس انتظارات دانشگاه(بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و سند چشم‌انداز) و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه در طرح‌های تمام وقت عادی و ویژه اقدام لازم مبذول فرمایید.
دکتر هادی علیزاده نوقابی در سال 1392 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته آمار ـ استنباط از دانشگاه فردوشی مشهد کسب کرد.
پژوهشگر برتر دانشکده در سال های 96 و 98 ، انتشار 54 مقاله در نشریات معتبر علمی، داوری 17 پایان نامه، استاد راهنمای استعدادهای درخشان دانشکده علوم ریاضی و آمار، نماینده تحصیلات تکمیلی گروه آمار، معاون گروه آمار بخشی از سوابق پژوهشی و اجرایی ایشان است.
همچنین دکتر لامعی در نامه جداگانه‌ای با توجه به انتصاب دکتر مجید چهکندی در مسئولیت جدید سرپرست مدیریت امور دانشجویی، از تلاش‌های مجـدانه و مثمرثمر  ایشان در مدت تصدی سمت مدیر گروه آموزشـی آمار دانشکده علوم ریاضی و آمار تشـکر و قدردانی کرد.

آخرین ویرایش۲۵ مهر ۱۴۰۱