انتصاب مدیر گروه آموزشی زیست شناسی دانشکده علوم

۱۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۳ کد : ۲۲۳۸۵ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۱۶۷
دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، طی ابلاغی، دکتر مرتضی قربانی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی زیست شناسی دانشکده علوم را به مدت دو سال به سمت مدیر گروه زیست شناسی دانشکده علوم منصوب کرد.
انتصاب مدیر گروه آموزشی زیست شناسی دانشکده علوم

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در بخشی از ابلاغ صادره از سوی رئیس دانشگاه به دکتر قربانی آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه آموزشی زیست شناسی دانشکده علوم منصوب می‌شوید. مقتضی است ضمن مطالعه دقیق سند چشم‌انداز و برنامۀ 5 ساله گروه، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه جامع مـدیریت دانشـگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، رئوس انتظارات دانشگاه(براساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضـمین کیفیت و سـند چشم‌انداز) و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه در طرح‌های تمام وقت عادی و ویژه اقدام لازم مبول فرمایید.
دکتر قربانی در سال 1390 مدرک دکتری خود را در رشته بیماری شناسی گیاهی از دانشگاه فردوسی مشهد دریافت کرد.‏
وی استاد راهنما و مشاور 18 پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی را برعهده داشته است و 17 مقاله در نشریات معتبر منتشر نموده ‏است.‏

ارائه 9 مقاله در سمینارها و کنفرانس‌های ملی و بین المللی، انجام هفت طرح تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، عضو ‏انجمن بیماری شناسی گیاهی ایران و عضو جامعه بین المللی آللوپاتی بخش دیگری از سوابق آموزشی و پژوهش ایشان است.‏
از سوابق اجرایی دکتر قربانی می‌توان به معاون مدیرکل پژوهشی دانشگاه زابل، مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ‏زابل، مدیر گروه گیاهپزشکی دانشگاه زابل، معاون گروه زیست شناسی، سرپست آموزشکده کشاورزی سربیشه و سرپرست آموزشکده کشاورزی سرایان و معاون مدیر امور آموزشی دانشگاه را ‏نام برد.
همچنین دکتر لامعی در نامه‌ای جداگانه در پایان دوره انتصاب دکتر مریم مودی در سـمت مدیر گروه آموزشی زیست شناسی دانشکده علوم، مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجدانه و مثمرثمر ایشان اعلام کرد.

آخرین ویرایش۱۷ دی ۱۴۰۱