جلسه شورای استعداد درخشان دانشگاه برگزار شد

۰۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۳ کد : ۲۶۴۶۹ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۲۸۲
جلسه شورای استعداد درخشان دانشگاه، با حضور رئیس دانشگاه بیرجند، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، رئیس اداره تحصیلات تکمیلی و رئیس گروه امور هدایت استعداد های درخشان امروز دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ در اتاق جلسات حوزه ریاست برگزار شد.
جلسه شورای استعداد درخشان دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابتدای جلسه شورای استعداد درخشان دانشگاه، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه با تأکید بر شناسایی و توانمندسازی دانشجویان استعداد درخشان به ضرورت ارائه برنامه‌های حمایتی از دانشجویان استعداد درخشان اشاره کرد.
همچنین، دکتر سیدجواد حسینی‌واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی در این جلسه به ضرورت حمایت از استعدادهای درخشان و استعدادهای در حال رشد دانشگاه تأکید کرد.
در ابتدای این جلسه طرح برگزاری مسابقات علمی دانش آموزی و دانشجویی بررسی گردید و مبالغ لازم برای حمایت از این طرح تصویب شد.
بررسی طرح‌های جذب و نگهداشت دانشجویان استعداد درخشان در دانشگاه بیرجند از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود. همچنین در زمینه جذب و نگهداشت دانشجویان استعداد درخشان، طرح دفتر استعداد درخشان با عنوان طرح جوانه(طرح جذب و توانمندسازی دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه بیرجند) مورد بررسی قرار گرفت. از دیگر مصوبات این جلسه، اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای دفتر استعداد درخشان و انتشار خبرنامه الکترونیکی این حوزه بود.
همچنین در این نشست، پیرامون ارائه طرح‌ها و برنامه‌هایی جهت حمایت از دانشجویان استعداد درخشان گفتگو و تبادل نظر شد.

آخرین ویرایش۰۴ دی ۱۴۰۲