مدیران دانشگاه بیرجند با فعالان زیستبوم نوآوری به گفتوگو نشستند جدید
در راستای تقویت زیستبوم نوآوری و تسهیل مسیر کارآفرینی، نخستین دورهمی «ماناییشو» در سال ۱۴۰۵ با حضور جمعی از مدیران دانشگاه بیرجند و فعالان شرکتهای فناور و هستههای نوآور ر وز سهشنبه ۲ تیر1405 در فضای مشترک ساختمان مانا ۱ برگزار شد. این نشست که با هدف همافزایی و طرح بیواسطه دغدغههای فعالان عرصه فناوری ترتیب یافته بود، فرصتی را برای بررسی چالشهای تجاریسازی و تقویت تعامل میان بدنه مدیریتی دانشگاه و اکوسیستم نوآوری فراهم کرد.
ادامه مطلب

