بازدید خیرین و حامیان دانشگاه بیرجند از پروژه‌های خیرساز

بازدید خیرین و حامیان دانشگاه بیرجند از پروژه‌های خیرساز

حامیان و خیرین دانشگاه بیرجند بعدازظهر روز سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ از پروژه‌های در حال احداث و خیرساز خوابگاه دانشجویان متأهل و ساختمان فناوری اطلاعات و ارتباطات بازدید کردند.
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۵ کد : ۲۳۵۸۰ اخبار
تعداد بازدید:۳۵۶
بازدید خیرین و حامیان دانشگاه بیرجند از پروژه‌های خیرساز

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آقای حاج علی اکبر فلاحی از حامیان و خیرین دانشگاه بیرجند به همراه مهندس حسین صباغ از دیگر خیرین و حامیان دانشگاه بیرجند، دکتر خلیل خلیلی، عضو هیأت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه با همراهی دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند و دکتر عارفی، معاون اداری و مالی از پروژه‌های خیرساز و در حال احداث خوابگاه متأهلین و ساختمان فناوری اطلاعات و ارتباطات بازدید کردند.
ساخت خوابگاه متأهلین با حمایت آقای حاج علی اکبر فلاحی و بخشی از ساختمان فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه با حمایت مهندس حسین صباغ انجام خواهد شد.
لازم به یادآوری است؛ پروژه خوابگاه متأهلین با زیربنای ۶۹۰ مترمربع در ۱۲ سوئیت توسط خیر ارجمند آقای حاج علی اکبر فلاحی برای استفاده دانشجویان متأهل دانشگاه بیرجند در مدت ۱۴ ماه ساخته خواهد شد. این پروژه از فروردین ۱۴۰۲ آغاز شد و گودبرداری و بتن مگر آن اجرا و آرماتوربندی فونداسیون در حال اجرا است.
پروژه ساختمان فناوری اطلاعات و ارتباطات از ابتدای سال جاری آغاز شده است و تاکنون گودبرداری، اجرای بتن مگر و آرماتوربندی و بتن فونداسیون انجام شده است. ۴۰۰ مترمربع حجم این عملیات و با اعتبار ۵ میلیارد تومان ساخته خواهد شد. این پروژه در مدت ۱۲ ماه ساخته خواهد شد. حمایت مالی از ساخت بخشی از این پروژه را خیر ارجمند آقای مهندس حسین صباغ عهده دار شده‌اند.

آخرین ویرایش۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲