برگزاری جلسه هماهنگی اولین همایش ملی کارکرد وقف در توسعه انسانی با تاکید بر وقف علمی

جلسه هماهنگی "اولین همایش ملی کارکرد وقف در توسعه انسانی با تاکید بر وقف علمی" روز چهارشنبه ۸ اسفند ماه ۹۸ در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه بیرجند برگزار گردید.
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۹ کد : ۷۳۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۷۸۶
برگزاری جلسه هماهنگی اولین همایش ملی کارکرد وقف در توسعه انسانی با تاکید بر وقف علمی

جلسه هماهنگی "اولین همایش ملی کارکرد وقف در توسعه انسانی با تاکید بر وقف علمی روز چهارشنبه ۸ اسفند ماه ۹۷ در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه بیرجند برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این جلسه که با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دبیران همایش، خیرین، اعضای بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند و جمعی از مدیران و مسئولان استان برگزار شد، نحوه هماهنگی و حمایت سازمان های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
در ابتدای جلسه دکتر جواد میکانیکی دبیر همایش ضمن خیر مقدم به حاضران توضیحاتی در خصوص فعالیت ها و اقدامات صورت پذیرفته جهت برگزاری این همایش ارائه کرد. سپس حاضران در این نشست به ارائه نظرات و چگونگی حمایت خود برای برگزاری هرچه بهتر این همایش پرداختند.
از جمله اهداف برگزاری این همایش می توان به بررسی مباحث وقف و رابطه آن با توسعه انسانی، معرفی توانمندی های استان در زمینه وقف بر آموزش و علم، بررسی ظرفیت های وقف در حوزه علم و فناوری اشاره کرد.
این همایش با محوریت وقف و سرمایه انسانی، وقف و رفاه اجتماعی، وقف و توانمندسازی جوامع محلی، وقف و توسعه مراکز علمی و فناوری و آموزشی ۲۱ و ۲۲ آبان ۱۳۹۸ در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد گردید.

آخرین ویرایش۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲