فرخنده ایام الله دهه فجر مبارک باد

متن تبریک بسیج اساتید دانشگاه بیرجند بمناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۷:۰۰ کد : ۶۸۳۲ اخبار اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۷۳۸۸

یَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَ یُحِقُّ الْحَقَّ بکَلِمَاتِهِ

و خداوند باطل‌ را محو و حق‌ را با کلمات‌ خویش‌ پا بر جا می ‌سازد. ( سوره شوری؛ آیه ۲۴)

در سپیده دمان بهمن 57، بزرگ مردی شب بیکران ظلمت و تباهی را کنار زد و مردم آزاده ی ایران اسلامی را به استقلال و آزادی در فجر انقلاب دعوت کرد. هنوز هم صدای جاویدان او در سراسر تاریخ به گوش می رسد. بهمن پیروز آمد تا دگر بار حماسه ی سترگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در یاد جان های بیدار زمان زنده کند.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر ظلمت وتاریکی، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه های زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‏ انداز کرد. دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ سربلندی و عزت ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

22 بهمن اوج شکوه و عظمت پیروزی ملتی مسلمان و متکی به آرمان های ائمه (ع) برعلیه طاغوت است که یاد و خاطره حماسه سازی های آنان هرگز از صفحه تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو و زدوده نخواهد شد.

با درود به روان پاک و مقدس شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و روح پرفتوح امام راحل (ره) ، آغاز چهل ویکمین طلیعه بهار آزادی و ایام الله دهه فجر را به ملت شریف ایران و خانواده بزرگ دانشگاهی تبریک و تهنیت عرض نموده و شکوفایی و سربلندی این مرز و بوم را با رهبری داهیانه و خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از خداوند سبحان مسئلت داریم.

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۳ بهمن ۱۳۹۸