به مناسبت روز جهانی صنایع دستی و روز ملی فرش

نشست صمیمی هیأت رئیسه دانشکده هنر با استاتید این دانشکده برگزار شد

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۴ کد : ۲۸۱۴۳ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۳۹۴
به مناسبت روز جهانی صنایع دستی و روز ملی فرش، نشست صمیمانه اساتید دانشکده هنر برگزار شد.
نشست صمیمی هیأت رئیسه دانشکده هنر با استاتید این دانشکده برگزار شد

به گزارش دانشکده هنر، به مناسبت روز جهانی صنایع دستی و روز ملی فرش و با هدف تکریم اساتید دانشکده هنر، نشست صمیمانه اساتید این دانشکده روز دوشنبه 21 خرداد ماه در محل سالن بشارت دانشگاه برگزار شد.

دکتر حسین بارانی، رئیس دانشکده ضمن تبریک این روز به اساتید دانشکده و تشکر از تلاش آنها در طول سال تحصیلی، به بیان مسائل دانشکده پرداخت. وی ضمن بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال تحصیلی گذشته، به بررسی مهمترین چالش ها و مسائل و مشکلاتی که دانشکده هنر با آن مواجه است، پرداخت. 

دکتر علی زارعی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده نیز به بیان مهم ترین مسائل آموزشی دانشکده پرداخت.

در ادامه این دیدار صمیمی، اعضای هیأت علمی و اساتید مدعو به بیان مسائل و مشکلات موجود در سال تحصیلی پرداختند. مشکل تامین مواد مصرفی آزمایشگاهها و کارگاهها، تجهیزات، غیراستانداربودن فضای آموزشی کارگاهها، کمبود نیروی انسانی بویژه در بخش آزمایشگاهها و کارگاهها و ....... بخشی از مشکلاتی بود که توسط اعضای حاضر در جلسه مطرح شد. در پایان این جلسه، دکتر حسین بارانی، رئیس دانشکده هنر به پرسش های اساتید پاسخ داد.
پخش کلیپ ویژه روز جهانی صنایع دستی و روز ملی فرش، گزارش اقدامات و فعالیتهای دانشکده هنر در سال تحصیلی گذشته و کلیپ اختصاصی نمایشگاه کلک خیال 2 از دیگر بخش های این برنامه بود.

آخرین ویرایش۲۶ خرداد ۱۴۰۳