جشن ویژه میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر برگزار شد.

۰۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۹ کد : ۱۲۱۹۷ اخبار برگزیده معاونت اطلاعیه های برگزیده معاونت
تعداد بازدید:۱۴۰۲
جشن بزرگ میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر روز چهارشنبه ششم اسفندماه برگزار شد.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، این جشن بصورت مجازی و از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی در محل سالن فرهنگ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر علی زنگوئی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن عرض تبریک و شادباش به مناسبت میلاد حضرت علی و روز پدر گفت: در ایام کرونا فعالیت معاونت فرهنگی و اجتماعی  دو چندان شده است و این معاونت سعی داشته در زمینه های فرهنگی و اجتماعی جلسات و نشست های فراوانی را برگزار کند. وی در ادامه ضمن اشاره به نامه حضرت علی (ع) به فرزندش امام حسن (ع)، گفت: ایشان در نامه خود به امام حسن ضمن تأکید بر اخلاق، بر این موضوع اشاره داشته اند که ((ای فرزندم نفس خودت را میزان قرار بده)). دکتر زنگوئی در ادامه ضمن اهمیت موضوع اخلاق افزود: نکته ای که حضرت علی(ع) همیشه مد نظرشان بوده است و بر آن تأکید داشته اند:  این است که آن چه برای خود می پسندی برای دیگران بپسند و آنچه برای خود نمی‌پسندی برای دیگران هم نپسند.

سخنرانی آیت الله دین پرور، رئیس بنیادملی نهج البلاغه، سخنرانی و مولودی خوانی حجت الاسلام و المسلمین شهاب، عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند، اجرای ضرب زورخانه ای توسط گروه باستانی هیأت ورزشهای باستانی استان خراسان جنوبی، موسیقی، دکلمه، کلیپ ویژه روز پدر و ....... از دیگر بخشهای این برنامه بود.  

شایان ذکر است این جشن با حضور جمعی از دانشگاهیان برگزار شد و بیش از دو ساعت بطول انجامید

آخرین ویرایش۰۷ اسفند ۱۳۹۹