دیدار ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر فردوس با ریاست دانشکده ی فنی و مهندسی

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۵ کد : ۱۸۹۴۳ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۴۳۳

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، ریاست شورا به همراه اعضای شورای شهر فردوس در مورخ 1401/03/17با ریاست دانشکده ی فنی و مهندسی دیدار کردند.

ریاست شورای شهر فردوس در این دیدار ضمن خداقوت و دستمریزاد محضر ریاست ، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده، از زحمات یک ساله ی دکتر تورانی تشکر کرد . علیپرست بازدید و سرکشی از دستگاه های دولتی را رسالت ذاتی شورا دانست و اظهار امیدواری کرد در بستر این دیدارها توانمندی ها و چالش های پیش رو بیشتر شناسایی شود تا شورا بتواند در پر رنگ کردن توانمندی ها و رفع چالش ها با تعامل و همکاری دو طرفه گام بردارد.

دکتر تورانی نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد یک ساله ی خود در خصوص خرید خوابگاه پردیس، اجرای پروژه ی محوطه ی خوابگاه، خرید تجهیزات خوابگاه پردیس و تجهیز آزمایشگاه های هیدرولیک و بتن ارائه نمود. تورانی با اعلام این مطلب که دانشکده ی فنی در هر سال تحصیلی به طور متوسط 150 نفر دانشجو ورودی دارد خاطر نشان کرد، ششصد نفر دانشجو در دانشکده ی فنی و مهندسی فردوس ظرفیت علمی و پژوهشی خوبی است که می طلبد مسئولین شهرستانی در کنار مسئولین دانشکده برای تقویت زیرساخت آموزش عالی در شهرستان گام برداند و بستر را برای توسعه و پیشرفت علمی، فرهنگی و اجتماعی فرزندان این مرز و بوم فراهم نمایند.

آخرین ویرایش۱۸ خرداد ۱۴۰۱