کارگاه آموزشـی آشـنایی با ساختار دسـتگاه جهت صدور گواهینامه توجیهی بدو خدمت

۱۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰ کد : ۲۲۳۷۲ اخبار اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۰۰۶

مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری با همکاری معاونت های دانشگاه بیرجند، مبنی بر لزوم گذراندن کارگاه آموزشـی آشـنایی با ساختار دسـتگاه جهت صدور گواهینامه توجیهی بدو خدمت برای همکاران محترمی که در دوره توجیهی بدو خدمت شـرکت کرده اند، به صورت حضوری در سالن بشارت دانشگاه از ساعت 8 تا 13 مورخ 1401/11/12 برگزار گردید.

در ابتدا آقای دکتر علی اکبر محمدی در باب آشنایی با ساختار معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مطالبی را بیان نمودند. ایشان در ابتدا به بیان بعضی مفاهیم اخلاقی و اندرزی در محیط کار و دانشگاه پرداختند و نیز به بیان محیط و ساختار معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز پرداختند.

در بخش دوم این کارگاه، آقای دکتر رضا شریعت نسب به بیان چارت سازمانی معاونت پژوهشی و به شرح وظایف هر یک از حوزه های معاونت مربوطه و به معرفی و توضیح مدیریت های این معاونت پرداختند. هم چنین به معرفی بخش فاوا و آپا و کتابخانه مرکزی و واحد علم سنجی و... نیز پرداختند.

در بخش سوم این کارگاه، آقای دکتر هادی پورشافعی و سرکار خانم آسیه شنیده به توضیح معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، ساختار سازمانی آن و معرفی حوزه های معاونت و شرح وظایف هر کدام از مدیریت های آن و معیار های رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات آموزشی ، دسته بندی کارکردهای های دانشگاه پرداختند. همچنین آقای دکتر پورشافعی بیان کردند که کارکرد های دانشگاه به بخش آموزش ، پژوهش و ارائه خدمات دسته بندی می شوند.

در بخش چهارم آقای دکتر مجید چهکندی به بیان شرح چارت سازمانی معاونت دانشجویی و همچنین به معرفی همکاران بخش معاونت دانشجویی پرداختند.

در بخش آخر نیز آقای سعید جمیلی به شرح معاونت اداری و مالی دانشگاه و همچنین نحوه اعطای پایه های استحقاقی و تشویقی، ارتقا رتبه، شرایط تبدیل وضعیت، شرایط و فرآیند ارتقا رتبه و شاخص های ارتقا رتبه ، شرایط و ضوابط مرخصی ها و... پرداختند.

آخرین ویرایش۱۴ دی ۱۴۰۱