مراسم معارفه دانشجویان نوورود سال ۱۳۹۸

۲۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۵ کد : ۴۹۶۲ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۴۷۸۱

به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و مهندسی فردوس امروز 98/7/29 مراسم معارفه و توجیح بیش از 150 نفراز دانشجویان نوورود دانشکده فنی و مهندسی فردوس در محل نمازخانه این دانشکده برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از قرائت قرآن جناب آقای مهندس  علی زال حسینی معاونت محترم اداری و مالی و مشالور فرهنگی دانشکده در خصوص صبغه شهرستان فردوس و سابقه علم و تحصیل با حضور استایدی چون خواجه نصیر الدین طوسی و همچنین معرفی وضعیت فرهنگی شهرستان فردوس و دانشکده  ایراد سخن نمودند.

پس از ایشان جناب آقای دکتر مصطفی واحدی پور معاونت محترم آموزشی دانشکده فنی و مهندسی فردوس علاوه بر ذکر موفقیت های قبلی دانشکده در زمینه پرورش دانشجویان موفق در زمینه های کسب و کار و درجات بالای علمی به توجیح دانشجویان در زمینه  آیین نامه های آموزشی پرداختند و در قسمت پایانی عرایض خود به معرفی همکاران هیات علمی دانشکده اقدام نمودند.

پس از ایشان سرپرستان 3 گروه برق(جناب آقای دکتر سجاد محمد زاده)، گروه کامپیوتر(جناب آقای مهندس صادق پاسبان) و گروه عمران (جناب آقای دکتر سید مجتبی موسوی نژاد) به ارائه توضیحات تخصصی در ازمینه گروهها و رشته های خود پرداختند . در پایان مراسم نیز از همه حاضرین یک عکس یادگاری گرفته شد.

کلید واژه ها: دانشکده فنی فردوس مراسم معارفه

آخرین ویرایش۲۹ مهر ۱۳۹۸