دعوت از دانشگاهیان جهت بازدید از ششمین جشنواره مجازی رویش دانشگاه بیرجند

تعداد بازدید:۸۹۰
ششمین جشنواره‌ بزرگ «رویش دانشگاهی» به همت شورای هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری اجتماعی و مذهبی دانشگاه بیرجند درحال برگزاری است.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، این جشنواره ویژه عموم دانشجویان دانشگاه بیرجند درسه بخش فردی، گروهی و غیر رقابتی در حال برگزاری می ­باشد.

ازمهمترین محورهای بخش فردی این جشنواره: ادبی (شعر کلاسیک/نو، نثر ادبی، ترانه، داستان کوتاه)، صنایع دستی (مصنوعات شیشه‌ای/فلزی/چوبی/ سنگی و سفالی/ پارچه‌ای، فرش، گلیم، نگارگری و تذهیب)، عکس، هنرهای تجسمی (خوشنویسی، پوستر ،نقاشی و حجم)، نمایشنامه نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی و موسیقی( تک نوازی سازهای ایرانی / جهانی و آواز)  و ایده پردازی است.

در بخش گروهی هم آثاری همچون، تئاتر (صحنه، رادیویی، آیینی/عاشورایی)، فیلم (کوتاه، مستند، پویانمایی) و موسیقی (مذهبی و آیینی، سرودهای انقلابی و آوازهای گروهی، موسیقی نواحی، موسیقی سنتی اصیل، موسیقی کلاسیک و مردمی) به رقابت می پردازند. همچنین مسئولیت اجتماعی ـ چهره موفق کانونی، جایزه بخش غیررقابتی را به خود اختصاص خواهد داد.

علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت در این جشنواره و ارسال آثار خود تا تاریخ 29 بهمن با مراجعه به آدرس /343https://birjand.ac.ir/farhangi/fa/form/ اقدام نمایند. دانشجویان در انتخاب موضوع  و شرکت در بخش‌های مختلف و  ارسال تعداد اثر  آزاد هستند

ضمناً، علاقمندان جهت بازدید و شرکت در مسابقات، نشست ها، کارگاه های اموزشی و ... می توانند (اینجا کلیک کنید) به سایت و یا کانال(@Bufarhangi) معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مراجعه نمایند.

آخرین ویرایش۲۱ بهمن ۱۳۹۹