افتخارآفرینی انجمنهای علمی دانشجویی دانشگاه بیرجند در سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۴:۱۲ کد : ۱۲۴۵۲ اخبار انجمن های علمی اخبار برگزیده معاونت
تعداد بازدید:۶۵۹

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت، پیش از طهر روز دوشنبه 25 اسفندماه و با حضور دکتر غلامی، وزیر علوم،تحقیقات و فناوری، دکترغفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از انجمنهای علمی دانشجویی سراسر کشور بصورت مجازی  برگزار شد.

محمودی زاده، کارشناس انجمنهای علمی دانشجویی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی گفت: در این دوره از مسابقات که با حضور 9700 انجمن علمی دانشجویی برگزار شد، دانشگاه بیرجنداز میان 35 اثر ارسالی به دبیرخانه سیزدهمین دوره این جشنواره، حائز 4 رتبه در این دوره از مسابقات شد. وی در ادامه افزود: انجمن علمی زمین شناسی در بخش کارآفرینی حائز رتبه اول این مسابقات گردید. همچنین در بخش کتاب، سید محمدرضا مزینانی با کتاب دوران نامه داورزن، جایگاه دوم این مسابقات را از آن خود کرد. محمودی زاده در ادامه افزود: انجمنهای علمی زمین شناسی و فیزیک در بخش فعالیت خلاقانه با برگزاری کارگاه ملی رشد بلور های زینتی و صنعتی، شایسته تقدیر شناخته شدند. همچنین در بخش انجمنهای علمی دانشجویی برتر، انجمن علمی دانشجویی زمین شناسی شایسته تقدیر انتخاب شد.

شایان ذکر است سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت از تاریخ 23 لغایت 25 اسفندماه به میزبانی دانشگاه علم و صنعت برگزار شد. معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند کسب این موفقیت را به مجموعه دانشجویان فعال در حوزه انجمنهای علمی دانشجویی تبریک عرض می کند.
 

جهت دریافت لیست برگزیدگان این جشنواره لطفا کلیک کنید.

آخرین ویرایش۲۶ اسفند ۱۳۹۹